Translate

sobota, 9 lipca 2016

Wróciłam - bransoletkowy mix.

Witajcie,


dawno mnie nie było w blogosferze. Nie publikowałam postów od jakiegoś czasu, jakoś tak wyszło. Nie oznacza to,że się lenię i zaniechałam robótkowania. Nadal jestem maniaczką rękodzieła i nadal supłam różności. Zwyczajnie latem mniej korzystam z komputera, na Wasze blogi zaglądałam nie logując się na swoje konto. Wiem, że to trochę przejaw lenistwa, ale zamiast wpatrywać się w monitor wolę zabrać kawałek kordonka na dwór i coś wydziergać.

Dzisiaj pokażę Wam małą zbiorówkę bransoletek jakie powstały ostatnio. Jest to misz masz - bransoletki typu shamballa,jedna koralikowa i makramowy twór w gratisie. W związku z makramą będę miała małe pytanie do dziewczyn zajmujących się tą techniką, bo nie mogę do końca rozgryźć tematu i mam nadzieję, że mi pomożecie, ale o tym za chwilę :)

Na pierwszy ogień pójdą bransoletki typu shamballa.

Pierwsza postała z koralików z.... gumki do włosów. Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś, kiedyś był szał na takie gumki z mnóstwem koralików. Ja ostatnio wygrzebałam z jakiejś szafki swój egzemplarz i rozebrałam go na części pierwsze. Uzbierała się z tego niezła gromadka kolorowych, drewnianych koralików i jedne z nich wykorzystałam do zielonej bransoletki.



Kolejne dwie bransoletki to również shamballa. Jedną z nich już kiedyś robiłam - tę błękitną. Koleżanka poprosiła mnie abym wykonała dla niej taki sam egzemplarz, więc nie miałam wyjścia. Dodatkowo zrobiłam też bransoletkę z koralikami z jetami, które ładnie się skrzą w słoneczku.



Kolejna bransoletka to koralikowy grubasek. Mój debiut koralikowo-szydełkowy, który pójdzie pod nożyczki, bo wyszedł troszkę za.... gruby. Koraliki też nie są idealnie równe, ale to akurat mi nie przeszkadza.




Na samym końcu pokażę Wam moją przeróbkę zegarka. Pasek,który był przytwierdzony do tarczy bardzo się zużył i wylądował w koszu, a że tarcza bardzo mi się podobała postanowiłam nadać zegarkowi drugie życie.Wykorzystałam tu splot makramowy i wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że wkurzają mnie dyndające sznureczki - zrobiłam typowy splot jak przy bransoletkach shamballa, aby zegarek łatwo wkładać na rękę, ale nie do końca mi to pasuje. Spora ilość sznureczków nie wygląda zbyt estetycznie i tu właśnie mam pytanie do makramowych dziewczyn :

Jak zakończyłybyście taki splot jak przy moim zegarku, aby wyglądał ładnie i co najważniejsze zegarek łatwo wchodził na rękę?

Wiem, że mogę wykorzystać typowe zapięcie, bo jest ich masa, ale może macie jakiś inny pomysł :) Będę wdzięczna za każdą inspirację, a jeśli nie uda mi się znaleźć złotego środka to uciacham sznureczki i przymocuje jakieś tradycyjne zapięcie.




Na dzisiaj to tyle, uciekam :)
Pozdrawiam Aneta


18 komentarzy :

  1. świetne te bransoletki :)
    ja z kolei trochę się lenię i niestety dobrze mi z tym :D
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka debiutancka całkiem udana. Shamballowe bransoletki bardzo mi się podobają. Nawet sama jedną taką popełniłam, ale użyłam zbyt małych kuleczek i zbyt cienkiego sznurka - cóż uczę się na błędach niestety własnych. Tę iskrzącą się bym Ci skradła. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki to same piękności, we wspaniałych błękitach wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie super@! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze bransoletki Anetko i bardzo mi się podoba pomysł na zegarek!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I have recently started a blog, the information you offer on this website has helped me greatly. Thanks for all of your time & work.
    Packers And Movers Bangalore

    OdpowiedzUsuń
  7. EZmove - Best Packers and Movers
    Relocating from one place to another is a difficult job to be performed on one’s own as you know it. We provide the one stop moving and packing services from multiple vendors. Our accomplished group will make your moving simple and hassle free.


    packers and movers bangalore

    movers and packers hyderabad
    movers and packers mumbai

    OdpowiedzUsuń

  8. We are one of the top service providers with specialization in relocation services. Understanding the needs and requirement of clientsWe provide best services at very affordable cost and we prioritize our customer need and serve one by one, best in field of packers and movers.
    Packers and Movers in thane
    Packers and Movers in mumbai
    Packers and Movers in mulund

    OdpowiedzUsuń
  9. We provides best packing moving services extreme care while loading all goods.We are capable to offer relaxed and On-time relocation.The services offered by us are completely reliable and are offered economical prices.
    Packers and Movers in mumbai
    Packers and Movers in gurgaon
    Packers and Movers in Thane
    Packers and Movers in powai

    OdpowiedzUsuń
  10. We are one of the leading packing and moving companies that have been combining expertise, knowledge and resources to render unparalleled services.We do provide insurance option also according to your need, it may raise your costing slightly but it’s a important factor to remember if you have lot of expensive and breakable goods.
    Packers and Movers in panchkula
    Packers and Movers in chandigarh
    Packers and Movers in mumbai
    Packers and Movers in pune
    Packers and Movers in bangalore

    OdpowiedzUsuń
  11. We provides best packers and movers services in region.We do not only transport your goods or vehicle, we also offers the best quality relocation services and make a memorable experience for you.
    Packers and Movers in mumbai
    Packers and Movers in navi mumbai
    Packers and Movers in Thane"

    OdpowiedzUsuń
  12. We offer Packing & Moving Services for all kinds of goods.We take care in not only packaging and moving the goods but also protecting them throughout the unpacking process.
    Packers and Movers in chandigarh
    Packers and Movers in panchkula

    OdpowiedzUsuń
  13. I agree with you. This post is truly inspiring. I like your post and everything you share with us is current and very informative, I want to bookmark the page so I can return here from you that you have done a fantastic job.
    Packers And Movers Gurgaon charges

    OdpowiedzUsuń
  14. An excellent information provided thanks for all the information i must say great efforts made by you.
    thanks a lot for all the information you provided.
    please visit our official website for further details-
    Packers And Movers Gurgaon to Noida

    OdpowiedzUsuń
  15. I must say you had done a tremendous job,I appreciate all your efforts.Thanks alot for your writings......Waiting for a new 1...Please visit our wonderful and valuable website:
    Packers And Movers in Bangalore charges

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń