Translate

wtorek, 17 maja 2016

Prezenty dla Zwyciężczyń Candy

Witajcie :)

dzisiaj wpadłam do Was na krótko pokazać jakie prezenty przygotowałam dla Zwyciężczyń mojego Candy. Niestety miałam małą obsuwę jeśli chodzi o wysyłkę prezentów, ale mam nadzieję, że dziewczyny mi wybaczyły. Chciałam w miarę równo je nagrodzić i mam nadzieję, że mi się to udało. Jestem tylko trochę gapą,  bo nie mam grupowego zdjęcia przygotowanych prezentów, tylko takie urywkowe.

Przechodząc do sedna - prezenty jakie poleciały zarówno do Marzeny  z bloga Koraliki Maki
jak i Patrycji która jest bezblogowa, ale chętnie podgląda różne techniki rękodzieła i jak się dowiedziałam, czasami też coś tam własnymi łapkami tworzy.

Miałam przygotowany jeden zestaw biżuteryjny, ale przygotowałam drugi taki sam aby równo obdzielić dziewczyny.


Fioletowy frywolitkowy wisior, kolczyki różyczki, różowa tasiemka i różowe koraliki.

 Oprócz tego drogą losowania Marzence przypadły dwie kotkowe maskotki.



A Patrycji przypadła fikuśna mysz i pomarańczowy słonik. Niestety jestem taką gapą, że zdjęcia słonika nie zrobiłam, ale Patrycja obiecała mi w najbliższym czasie podesłać fotkę więc dołączę do kolejnego wpisu


Na dzisiaj to tyle uciekam trochę pofrywolić :)

4 komentarze :

  1. Śliczne prezenciki uszykowałaś dla dziewczyn :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny są na pewno bardzo zadowolone :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, że Marzenie prezenty bardzo przypadły do gustu, myślę, że Patrycja też była zachwycona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak prezenty bardzo przypadły mi do gustu są śliczne, różyczki prześliczne a dwa słodziaki cudne :) Dziękuję bardzo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń