Translate

wtorek, 31 maja 2016

Patriotyczne motylki

Witajcie :)

powinnam znowu trochę się pokajać, bo ostatnio nieco zaniedbałam bloga, ale nie będę tego robić. Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat. 

Tematem będą patriotyczne motylki. Już niedługo zaczyna się Euro 2016 i mam nadzieję, że nasza reprezentacja na dłużej utrzyma się w turnieju dlatego w wolnym czasie, którego ostatnio mam jak na lekarstwo usupłałam motylki w barwach narodowych. 

Motylki mają ruchome skrzydełka, które same stoją na baczność, a gdy "stanie w szeregu" im się znudzi, można je śmiało "oklapnąć" i z motyli 3d zrobią się płaściutkie egzemplarze. Moje motylki zawisły na firance w rodzinnym domu i przy najbliższej okazji cyknę jej fotkę, żeby Wam pokazać, że ich skrzydełka powiewają przy otwartym oknie.





Swoje motylki chciałabym rzutem na taśmę zgłosić do Wyzwania 5 "Owady" przygotowanego przez Szufladę.

 

Pozdrawiam Was serdecznie
Aneta

8 komentarzy :

  1. Prześliczne, patriotyczne motylki. Bardzo mi się podobają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowa robota! Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sa te motylki , Fajnie pewnie wyglądają na firance, Powodzenia w wyzwaniu szuflady.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają :) Bardzo mi się podoba ta kolorystyka, bardzo Polska :) A wykonanie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne motylki - delikatne i zwiewne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne motylki lekkie i zwiewne :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te motylki - takie delikatne i subtelne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń