Translate

sobota, 7 maja 2016

Niebieskości - słonik miniaturka i bransoletka

Witajcie !

Ostatnio jak wspominałam wcześniej byłam odcięta od sieci, co było dla mnie istną katorgą. Musiałam oddać modem do reklamacji, bo cholerstwo strasznie się zacinało i nie funkcjonowało normalnie. Mam nadzieję, że rozłąka z internetem zakończyła się na dobre i będę mogła na stałe wrócić do wirtualnego świata.

Ostatnio miałam też małego lenia jeśli chodzi o rękodzieło. Wynikało to trochę z braku czasu, gdy po całym dniu wracałam padnięta nie miałam ochoty wyciągać szpargałów tylko wolałam leniwie posiedzieć przed tv. Ostatnio trochę się jednak za siebie wzięłam i powstało kilka nowości, postanowiłam też obfocić prace powstały jakiś czas temu. 

Dzisiaj pokażę Wam słonika miniaturkę, które powstał szmat czasu temu. Kiedyś już wspominałam, że robienie takich miniaturek jest bardziej męczące niż wykonywanie większych maskotek, dlatego ten słonik jest chyba najmniejszą szydełkową pracą jaką wykonałam.






Drugą pracą jest zwykła bransoletka shamballa. Podobnie jak słonik jest wykonana w niebieskościach, które ubóstwiam. 




 Na dzisiaj to tyle, lecę pobiegać po Waszych blogach. Wiem, że nie dam rady nadrobić wszystkich zaległości, ale chociaż trochę spróbuje :)


10 komentarzy :

  1. Jejku, ten słonik jest obłędny. Masz rację, zrobić coś miniaturowego jest o wiele trudniej, niż większych rozmiarów. Tutaj nie można się za bardzo rozproszyć, bo sknocisz to co chcesz zrobić. W większej pracy istnieje możliwość zatuszowania ewentualnych niedociągnięć. Brawo, że pogoniłaś lenia i znowu jesteś.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy słonik w slicznym kolorze.Bransoletka jest piękna w tym kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy słonik w slicznym kolorze.Bransoletka jest piękna w tym kolorze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś :-)
    Miniaturowy słonik jest słodziak niesamowity, ale zgadza się z Tobą w 100% robienie miniaturek bywa bardzo męczące. Bransoletka mimo że prościutka ma to coś w sobie. i na łapce pewnie świetnie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) Słonik słodziutki a bransoletka po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki słonik!!! a bransoletka prześliczna, a tak na marginesie także bardzo lubię niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna słoniczka, a bransoletka świetna i w cudnych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny słonik :-) Pięknie go ubrałaś :-)
    Bransoletka doskonała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonik jest uroczy - wyobrażam sobie jakie to maleństwo patrząc na koraliki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słonik jest niesamowity - taki filigranowy. A to zdjęcie z koralikami tylko jeszcze podkreśla jego delikatność.
    Bransoletka też ładna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń