Translate

sobota, 26 marca 2016

Wielkanocny kaczor elegant i niespodziewany prezent Świąteczny

Witajcie,

dzisiaj mój post będzie krótki, ale złożony. 

Po pierwsze chciałam Wam pokazać jedyną Wielkanocną pracę, którą udało mi się w tym roku wykonać. Jest to karczochowy kaczor elegant. Nie miałam czasu na zrobienie innych prac, oprócz niego mój dom zdobią dziergadełka z zeszłych lat - stroik i gałązki z wiszącymi jajeczkami. 




Po drugie wczoraj otrzymałam piękny prezent niespodziankę od Moniki z bloga mikaglo. Byłam bardzo zdziwiona gdy po powrocie do domu zobaczyłam czekającą na mnie paczuszkę. Monika bardzo Ci dziękuję! Sprawiłaś mi niesamowitą przyjemność, a prezenty od Ciebie są cudne :)
W paczce było piękne wstążkowe jajo zdobione kwiatuszkami.



Uroczy zajączek z origami 3D i słodkości.


Całość prezentuje się pięknie :)


Na zakończenie chciałam Wam złożyć serdeczne życzenia Świąteczne. 
Życzę Wam aby te Święta były pełne spokoju, odpoczynku.
 Byście spędzili je w gronie najbliższych.
Aby był to czas refleksji i radości. 
WESOŁEGO ALLELUJA !!!

13 komentarzy :

  1. Bardzo się cieszę Anetko, że prezenty przypadły do gustu, twój kaczorek jest super :) Zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty:) Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaczor bardzo przystojny, rzeczywiście :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych, rodzinnych Świąt i dla Ciebie. Kaczor ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaczor elegant uroczy :)
    Prezenty od Moniki zachwycające !
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne dekoracje:)
    Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poświątecznie - wszystkiego dobrego, aby wielkanocna radość trwała i trwała.
    Świetny kaczorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki kaczorek! Prezenty od Moniki też są śliczne :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kaczor elegant :)
    I niespodziankę ładną dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaczor jest cudowny, a i prezenciki też fajne:-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń