Translate

poniedziałek, 21 marca 2016

Szydełkowe, patriotyczne, szczypiorkowe prymulki...

Witajcie,

jak tam przygotowania do Świąt? Plany na Wielkanocne wypieki są już pewnie w Waszych głowach, a ozdoby szykują się aby skoczyć na odświętne stoły :) U mnie z ozdobami w tym roku kruchutko, bo nie mam zupełnie czasu. Udziubałam tylko jednego kurczaka, którego pokażę Wam za kilka dni, a dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym kwiatkiem. Będzie to prymulka biało-czerwona ze szczypiorkowymi liśćmi :) Celowo nadałam takie określenie listkom, bo chciałabym wrzucić mojego kwiatka na pożarcie pewnemu Stefanowi i mam nadzieję, że się nie udławi. Wszak wszelka zielenina to samo zdrowie :D


Banerek sugeruje, że postanowiłam nie odpuszczać i wziąć udział w marcowych Cyklicznych kolorkach. 
Bardzo lubię szczypiorek, szczególnie jako dodatek do wiosennych potraw więc nie mogłam ominąć zabawy.

Zanim pokażę Wam moje patriotyczne szczypiorkowe prymulki wrzucam szybciutko fotkę "żywych" kwiatków jakby ktoś zapomniał albo nie mógł skojarzyć o których to kwiatkach mówię :)
A teraz pora na mojego kwiatka.



Czekam na Wasze opinie :) Czy mój szydełkowy kwiatek przypomina Wam te z obrazka wyżej?
I na koniec zapraszam jeszcze do mojego Candy, które trwa do 1 kwietnia :)

KLIK 


37 komentarzy :

  1. Fantastyczne prymulki jak żywe. Ja też chce takie może zrobię sobie choć podobne do mojej kolekcji. Prześliczne kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne, całoroczne :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te twoje szydełkowe kwiatuszki , i w tej doniczce oplecionej sznurkiem wyglądają rewelacyjnie. I jakie praktyczne, nie trzeba pamiętać o podlewaniu.
    Liście niewątpliwie szczypiorkowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja☺przypominaja i to bardzo ☺Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te szydełkowe prymulki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowe prymulki wyglądają świetnie i bardzo naturalnie -jak żywe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :-) Cudne prymulki wydziergałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prymulki są ładniejsze od oryginału i na pewno nie zwiędną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak prawdziwe - ślicznie prezentują się w tej doniczce sznurkowej.
    Prawdziwa wiosna u Ciebie zawitała
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prymulki. I nie przekwitną.
    Moje przygotowania do świąt leżą, ale nie zamierzam się tym przejmować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Można sie nabrać, bo te Twoje wyglądają na bardzo prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne! Wyglądają jak żywe! Pełen realizm! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne całoroczne kwiatki,są śliczne i wyglądają jak żywe,jakby były zerwane prosto z mojego ogrodu.
    POzdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zauważyłam zdjęć na początku i tak jakoś przewinęło mi się od razu na Twojego kwiatka i pierwsze skojarzenie to pierwiosnek kubkowy ;) byłam więc niedaleko. Cudny jest. Sama bym chętnie takiego zrobiła...

    OdpowiedzUsuń
  15. matko kochana! jakie te kwiatuszki śliczne! prześliczne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kwiatki a co najważniejsze będą cieszyć oko przez cały rok pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę wyglądają jak żywe. Bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne jak żywe.Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  20. o ranyyyy myślałam , że one żywe są ...ale mnie nabrałaś

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite :-))))) Prymulkowa wiosna przez cały rok w domu:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne. Talich jeszcze nie widziałam, przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie do wiary, że można coś takiego zrobić na szydełku! Są śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poprostu piękne ;) uwielbiam takie małe arcydzieła; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Poprostu piękne ;) uwielbiam takie małe arcydzieła; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękności! Jak żywe, a nawet lepsze bo nie przestaną kwitnąć

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne kwiatki, podziwiam cierpliwość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak wiernie oddałaś wygląd tych żywych prymulek. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kwiatuszek :) Jak dla mnie bardzo przypomina prymulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne kwiatki :) I w dodatku na cały rok :)
    I bardzo mi się w nich podoba, jak dobrałaś kolory. Jak w realu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń