Translate

sobota, 5 marca 2016

Mini storczyk kwitnący 365 dni w roku

Witajcie,

dzisiaj będzie mega krótko :) 
Chciałam Wam pokazać  mini storczyka kwitnącego 365 dni w roku :) 

Jest to jeden ze storczyków powstałych w ostatnim czasie, w zanadrzu mam jeszcze kilka ale chyba poczekam na słońce, bo mam problem z robieniem fotek w szare dni. Nie mam chyba co dużo pisać,bo mam kilka fotek więc zapraszam do oglądania :)







Ostatnio weszłam trochę w tematykę kwiatową i nawet mi się podoba :) Niebawem pokażę Wam kolejne prace, a tymczasem zapraszam na swoje Candy 


18 komentarzy :

  1. storczyk wygląda rewelacyjnie!
    chyba przegapiłam post- lecę zapisać sie na candy:D
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna orchidea jak żywa i jak praktyczna -nie trzeba podlewać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój storczyk jest śliczny! Jak widać ma pączki to i nowe kwiatki będą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę storczyka robionego na szydełku i wiesz co jest świetny . A że ja jestem wielka fanką storczyków tym bardziej podziwiam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście taki storczyk może kwitnąć calutki rok i nie straci kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny storczyk :-) Piękne kwiaty o cudownym kolorze :-)
    Perfekcyjne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham storczyki a ten jest jak żywy,śliczny i jaki trwały .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że podglądające sąsiadki padną z zazdrości ;)
    Piękny Ci wyszedł i ładnie kolory dobrałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Storczyk wygląda jak żywy! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja ale piękny! Cudny storczyk, jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szperam po Twoim blogu i... Piękne są Twoje serwetki, myszki, biżuteria, ale jak widzę takie cudeńka jak ten storczyk czy amarylis lub poinsecje to brak mi słów. Zachwycające i czekam na kolejne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń