Translate

sobota, 6 lutego 2016

Wymianka blogowa z Mikaglo

Witajcie,

Niedawno dokonałam pierwszej blogowej wymianki. 

Po moim poście "Oddam Hello Kitty" dogadałam się z Moniką z bloga http://mikaglo.blogspot.com/ i wymieniłyśmy się swoimi pracami. Monika tworzy piękne origami 3d. Jak dostałam od niej prezenty byłam zachwycona. Wcześniej tylko w internecie widziałam prace tego typu, nigdy na żywo i jestem pełna podziwu dla tego co robi. 

Od Moniki otrzymałam piękny wazon, który Monika zrobiła specjalnie dla mnie ponieważ urzekł mnie taki sam egzemplarz, który zobaczyłam na jej blogu. Wazon jest cudowny! Otrzymałam śliczną szkatułkę, oraz słodkiego koziołka W paczuszce znalazły się także słodkości, herbatki, zawieszki, wisiorek, błyszczyk.

Poniżej zdjęcia prezentów.


Uroczy koziołek :)

Szkatułka

oraz wazon,którym jestem zachwycona. Na zdjęciu może tego nie widać, ale ma normalne rozmiary i już czeka aż zamieszkają w nim kwiaty.


Ja zgodnie z obietnicą wysłałam Monice dwie Hello Kitty, niebieskiego królika, dorzuciłam frywolną bransoletkę i malutką sówkę oraz słodkości.






Przesyłka od Moniki doszła do mnie w czasie gdy nie było mnie w domu. Moi domownicy, którzy nie wytrzymali i otworzyli paczkę byli zachwyceni, ja także gdy zobaczyłam co otrzymałam stwierdziłam, że Monika musiała  się nieźle napracować więc postanowiłam dosłać jej dokładkę do paczuszki. W tym tygodniu poleciały do niej dwa gołąbki i kurka oraz tradycyjnie słodkości.





Jestem zachwycona naszą wymianką. Monika tworzy cuda, zajrzyjcie do niej, a sami się przekonacie. Origami 3d jest przepiękne i z pewnością trzeba się natrudzić aby papier przekształcić w piękne ozdoby.

Aneta:)

11 komentarzy :

  1. Przecudne prezenciki wymiankowe sobie zrobiłyście. Widziałam na żywo łabędzia zrobionego techniką orgiami i byłam zachwycona, więc nie dziwię się Tobie i Twoim bliskim, że tak Was urzekły.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze świetna ta wasza wymianka , wazoniki i szkatułka z origami są genialne ,a te Twoje dwa gołąbki w kapeluszach skradły moje serce, są cudne!!! Aż mam ochotę złapać za szydełko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty z obu stron ,a prace Moniki mogę podziwiać na żywo !!
    Też się z nią kiedyś wymieniłam i nawet wygrałam nagrodę na jej blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiarygodne co można zrobić z paieru! Mistrzyni origami normalnie.
    Pięknie się zrewanżowałaś,tyle serca widać u obu pań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję Anetko za miłe słowa, ogromnie się cieszę, że Jesteś zadowolona z prezentów :) Twoje prace zajmują honorowe miejsce w moim pokoju a kurczaczki wspaniale przyozdobią wielkanocny koszyczek, Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cię kręcę ale cudności

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest takie ładne :) Zapraszam do mnie pasje-oliwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka, a Wasze prace wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń