Translate

wtorek, 16 lutego 2016

Cytrynowa Myszka

Witajcie,

czas tak szybko leci, że mamy już połowę miesiąca. Od początku lutego zastanawiałam się co wymyślić na Cykliczne kolorki. W lutym króluje cytryna za którą bardzo przepadam więc stwierdziłam, że muszę stanąć na rzęsach aby nie wypaść z obiegu w tym miesiącu. Myślałam, myślałam i nic nie wymyśliłam, ale postanowiłam przejrzeć prace, które kiedyś zrobiłam. Mam sporo prac, których nie miałam czasu Wam pokazać. 

Mój wzrok zawiesił się na małej myszce wyszydełkowanej kilka lat temu. Myszka jest żółto-różowa z minimalną domieszką szarości na łapkach. Nie wiem czy proporcje są odpowiednie i czy Szefowa i Stefan przełkną moją Myszę, ale co tam muszę spróbować, może się biedna żaba nie udławi. Przechodząc do sedna tak oto prezentuje się moja mała Myszka.


Dopełniając formalności banerek zabawy.

A jeśli chodzi konkretniej o moje upodobania do cytryny to bardzo ją lubię. W ogóle lubię kwaśny smak, a sok z cytryny jest dla mnie smaczny. Lubię go w połączeniu ze zwykłą wodą, ale także jako dodatek np. do świeżo parzonej mięty, którą ubóstwiam zwłaszcza latem gdy mam miętę w zasięgu ręki.

 

Na koniec zapraszam Was na moje Wiosenne Candy 
Pozdrawiam Aneta

36 komentarzy :

  1. Całkiem sympatyczna ta Twoja myszka :-) myślę że Stefkowi się spodoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaka urocza myszka:) Świetna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna myszka :-) Pięknie wygląda w żółtym ubranku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mycha, myślę, że idealnie wpasowuje się w kolorki z wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za urocze stworzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ kruszynka :) Ślicznie jej w żółtym i ta optymistyczna kokardka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutka myszeczka,radośnie się do nas wszystkich uśmiecha.
    Ja też uwielbiam herbatkę miętową z cytrynką jest przepyszna,szczególnie ta ze swojego ogrodu.Mięta oczywiście,jakoś cytrynki się nie doczekałam nigdy haha
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowa myszka, dobrze jest mieć coś w zanadrzu, nie publikowanego.

    OdpowiedzUsuń
  9. straszny słodziak z tej myszki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatyczna, optymistyczna myszka. Od razu się robi weselej patrząc na te żywe kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza myszka! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, uśmiechnięta mysza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam myszki w każdej postaci;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myszka jest słodka i przezabawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza, radosna myszka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hoho, jaka super mysza! :) Fajnie wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten mysi uśmiech podbił moje serce, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki słodziaczek,każda panienka się nią zachwyci

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziuchna. Do twarzy jej w tym cytrynowym wdzianku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka myszka :) Bardzo mi się podoba jej ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziutka myszeczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem krótko: zazdroszczę talentu! Piękna myszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna myszka i jaka wesolutka aż mi humor poprawiła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Och jaka cudna!!! Ciężko nie odwzajemnić uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodka pomimo, że cytrynowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń