Translate

środa, 30 grudnia 2015

Ozdoby Bożonarodzeniowe i życzenia Noworoczne

Witajcie poświątecznie,

przez to całe zamieszanie związane ze Świętami nie miałam dużo czasu więc zaniedbałam bloga i nie zdążyłam Wam złożyć życzeń świątecznych za co serdecznie przepraszam. Mam nadzieję, że Święta upłynęły Wam w ciepłej,rodzinnej i spokojnej atmosferze. 

Dzisiaj znalazłam chwilę czasu i zamierzam nadrobić zaległości. Nadal tkwimy w klimacie świątecznym więc pokażę Wam moje świąteczne ozdoby. Nie będę się mocno rozpisywać tylko przejdę do meritum.

Na początek zeszłoroczne karczoszki w różnych kolorach.





Ostatniego karczocha wykonałam w tym roku. Chciałam wypróbować inny układ wstążek i oto efekt:



Dwa ostatnie karczochy są wykonane na większych kulach styropianowych.



Wianuszek zrobiłam także w tamtym roku, teraz go tylko trochę podrasowałam. Orzechy, które zaczepiłam musiałam lepiej przymocować, bo są łakomym kąskiem dla mojej psiny, która wyczuwa je na odległość i gdy siedzi na kolanach szybko próbuje czmychnąć na szafkę gdzie stoi wianuszek i z błogością oblizuje orzechy :)



W tym roku oprócz choinki zakupiłam gałązki na których zawiesiłam szydełkowe i frywolitkowe ozdoby oraz kilka gwiazdek Froebla. Umocowałam na nich dwa kolory lampek led, które ładnie komponują się z całością. Na fotce próbowałam uchwycić blask lampek, ale nie opanowałam jeszcze sztuki dobrego robienia "migających" zdjęć.


Wykonałam także zbliżenia na gwiazdki, których nie pokazywałam jeszcze na blogu.

Gwiazdka szydełkowa, mam ich kilka, zostały zrobione w głównej mierze przez moją mamę kilka lat temu.


Frywolitkowa śnieżynka,którą zrobiłam w tamtym roku. Nie wyszła tak jak potrzeba, ale szkoda mi było ją wyrzucić.


Choineczka, którą także zrobiłam w tamtym roku. Dwie ostatnie ozdóbki są z moich początków frywolitkowania. Widać na nich moje początki, które biją po oczach swoją niedoskonałością, ale jak wiszą z innymi ozdobami to aż tak nie widać mankamentów.


Na sam koniec gwiazdka Froebla. 

Na koniec chciałabym Wam złożyć życzenia Noworoczne. Życzę Wam aby nadchodzący rok był obfity w nowe pomysły, pełen kreatywności i abyście miały ręce pełne roboty :D 
 Niech 2016 r. będzie lepszy niż ten z którym się żegnamy, pełen radości i optymizmu. Niech uśmiech nie schodzi z Waszych twarzy,
Do siego roku 2016 !


Do zobaczenia
Aneta :)

13 komentarzy :

  1. Śliczne ozdoby świąteczne:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko cudne ozdoby- wszytskie:)
    tylko się zastanawiam czemu nie dodałaś choinki do naszej zabawy?
    może i prosta i stara ale na blogu jest nowa :)
    pozdrawiam ceiplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko karczochy kręcone wyszły świetnie. Ja miałam z nimi zawsze problem .Nie były takie równiutkie a i szpilki czasem wyłaziły na światło dzienne.A frywolitkowa choineczka cudna jest.
    Pozdrawiam i życze wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z karczochami to mam tak, że czasami wychodzą ładnie, a czasami muszę je poprawiać,bo widać szpilki :)

      Usuń
  4. Oby rok 2016 był dla Was szczęśliwy, każdy dzień przynosił dobre wiadomości a słońce świeciło wysoko na niebie.
    Kreatywności i twórczości w roku 2016 życzy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby zrobiłaś. Dziękuję za życzenia.
    Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ozdoby. Bardzo podobają mi się te robione na szydełku i frywolitki - mają szanse, by przetrwać lata i stać się pamiątkami rodzinnymi. Te nietypowe karczochy muszę pokazać mamie - uwielbia je robić, a tego wzoru nie znała.
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku - samych pięknych dni i nieustającej weny. No i czasu, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń