Translate

czwartek, 17 grudnia 2015

Frywolne bombki

Witajcie,

zgodnie z obietnicą przychodzę do Was dzisiaj pokazać Wam dwie frywolitkowe bombki, a właściwie bombkowe zawieszki. Miałam w tym roku zabrać się za obrabianie akrylowych bombeczek, ale jakoś mi nie wyszło - nie chciałam nadwyrężać budżetu i kupiłam tylko jedną taką bombkę, aby zrobić ją na próbę, ale i tak nie wiem czy zdołam wyrobić się do Świąt. Postanowiłam więc pokombinować trochę inaczej i zrobić bombki z koronki frywolitkowej bez żadnych narzędzi pomocniczych,używając tylko czółenka i nici i potem tylko je usztywnić. Miałam lekkie obawy czy delikatna koronka uda się na tyle usztywnić aby wyglądała bombkowo, na szczęście się udało :)

Nie będę się rozpisywać i po krótkim wstępie przejdę do rzeczy i pokażę Wam moje wytwory. Pierwsza bombka wyszła zdecydowanie lepiej niż druga, jest okrągła i dobrze wygląda zarówno w pozycji leżącej jak i wiszącej.



Ze względu na podłą pogodę nie potrafiłam zrobić dobrego zdjęcia na tle ściany więc wykorzystałam do tego celu komodę. Obecnie bombki wiszą sobie na rączkach komody, po porządkach planuje zawiesić je w oknie.



Swoją bombkę chciałabym zgłosić na Wyzwanie like-chellenges



http://cherrycraftpl.blogspot.ie/2015/12/wyzwanie-13-ozdoba-swiateczna.html

Druga bombka ma bardziej owalny kształt. Jest bombkowo jajkowa ze względu na to,że chciałam urozmaicić wzór :D




Na dzisiaj to tyle
pozdrawiam Was ciepło
Aneta

22 komentarze :

  1. Bardzo pomysłowa zawieszka:) Śliczne bombki i pozostałe ozdoby frywolitkowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Będę musiała pomyśleć o takich ozdobach w przyszłym roku, bo w tym jakoś czas tak szybko goni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam jest wspaniała ta zawieszka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka fajna zawieszka! będzie się pięknie prezentować w oknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę bombkę z frywolitki , jest genialna !! Gratuluje pomysłu i wykonania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, całość prezentuje się bardzo elegancko. Druga będzie ogólnie zawieszką do Świąt wszelakich bo i na Wielkanoc się przyda, czyli tzw. 2 w 1
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Masz rację ta druga jest taka 2 w 1 chociaż myślę, że obie śmiało mogłyby wisieć w oknie cały rok i robić za cotton balls innego rodzaju :D

      Usuń
  7. piękne zawieszki!
    ja w tym roku nie zrobiłam żadnej frywolitkowej bombki :(
    obiecałam sobię że w przyszłym to zacznę od wakacji juz chyba sezon, żeby sie wyrobić:D
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja w tym roku zaczęłam wcześniej, bo własnie w tamtym roku nie zrobiłam tego co miałam w planach i mało frywoliłam :)

      Usuń
  8. Prezentuje się bardzo elegancko, bardzo lubię białe prace :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń