Translate

wtorek, 15 grudnia 2015

Frywolitkowa para - aniołek i dzwoneczek

Witajcie,

pora nieco przyspieszyć, bo Święta tuż tuż. Jak widzę jak Wam się praca pali w łapkach i jak z prędkością światła publikujecie kolejne posty to stwierdzam, że jestem trochę w lesie z moimi ozdobami. Wynika to troszkę z tego, że w tym roku postanowiłam dać sobie nieco luzu i nie robić zbyt dużej ilości ozdób, bo niedługo nie będę miała gdzie ich eksponować. Z roku na rok liczba ozdób rośnie, do każdej jednej bombki, wianuszka, zawieszki mam sentyment i niedługo nie będę miała gdzie tego po domu rozstawiać. Jednak ta pokusa i przedświąteczny czas sprawiają, że każdego roku chcę zrobić coś nowego, pewnie też tak macie?

Na mojej liście "do zrobienia" została jeszcze pierzasta bombka, jakiś wianuszek i kilka śnieżynek i o ile uda mi się zdobyć biały kordonek zawieszka z aniołkiem i bombka. Jak na złość skończyły mi się białe kordonki :( a w mojej stacjonarnej pasmanterii nie ma zbytniego wyboru, więc nie wiem czy moje ostatnie plany nie zostaną przełożone na termin "po Świętach".

Nie będę już przedłużać i pokażę Wam aniołka 3d,o którym już wspominałam kilka postów wcześniej - to ten nieszczęśnik, którego nie miałam na czym usztywnić, ale w końcu po przeszukaniu całego domu przydała się butelka po wodzie, której obcięłam łepek i na niej usadowiłam mojego aniołka. Wzorek na aniołka lub jak kto woli anielicę (mój okaz to dziewczynka:D) jest autorstwa Edda Guastalla. Nieco go urozmaiciłam łącząc biały kordonek ze złotą Madeirą.



Usupłałam także dwa dzwoneczki z wzoru Renulka. Nie będę pokazywać Wam dwóch egzemplarzy ponieważ niczym się nie różnią i w dodatku są jakieś niefotogeniczne. Nacykałam sporo fotek, a tylko ta poniżej nadaje się do publikacji.


Chciałabym się także Wam pochwalić cudną bransoletkę jaką otrzymałam od Małgosi z bloga galeria61 ponieważ byłam 55 555 osobą odwiedzającą jej bloga. Bransoletka jest świetna i idealna do zimowych strojów :)


Na dzisiaj to tyle w kolejnym poście pokażę Wam frywolitkowe bombki według własnego pomysłu, do zobaczenia jutro lub pojutrze :)

Aneta

19 komentarzy :

  1. Prześliczna parka,dzowneczek jest cudny,aniołek nie dość że cudny to jeszcze jaki uroczy.
    POzdrawiam z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, dom nie z gumy, a ozdób przybywa. To prawda :)
    Anielica i dzwoneczek jednak musi być- tworzą klimat jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mimo że ozdób z zeszłych lat mam sporo to i tak kusi by tworzyć nowe :)

      Usuń
  3. śliczny aniołek, uwielbiam biel z miedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te frywolitkowe cuda. Nie myślałam, że takiego aniołka można zrobić. Chyba będę się uczyć frywolitki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam do nauki frywolitki, w razie czego służę pomocą :)

      Usuń
  5. Piękne są te frywolitkowe cuda. Nie myślałam, że takiego aniołka można zrobić. Chyba będę się uczyć frywolitki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko frywolitka jest sliczna i wszystko co wykonane w tej technice mnie zachwyca. I Aniołeczek i dzwonek pięknie wyglądają. Może przyjedzie czas że i ja się za ta technikę zabiorę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu zachęcam do nauki frywolitki, napewno szybko opanowałabyś tę technikę :)

      Usuń
  7. przepiękna para- frywolitka jednak wygląda niezwykle delikatnie :)
    wcale sie nie dziwię, że masz do nich taki sentyment :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny aniołeczek i cudny dzwoneczek:) Śliczności stworzyłaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękna frywolitkowa praca dzwoneczek mój ukochany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. się zapatrzyłam na rozczochranego aniołka....;-O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam rozczochrany :D trochę mu się czupryna rozwichrzyła :D

      Usuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń