Translate

wtorek, 10 listopada 2015

Dwie bransoletki i figa "bez maku"

Witajcie :)

plucha za oknem daje nam nieźle popalić. Jedynym plusem takiej sytuacji - przynajmniej w moim przypadku - jest to, że taka pogoda zmusza i zachęca mnie do robótkowania. Skończyłam dwie śnieżynki frywolitkowe, które czekają na usztywnienie, a obecnie frywolitkuję aniołka.

Zanim przejdę dalej chciałam Wam pięknie podziękować za komentarze pod wiklinowym kuferkiem. Wasze słowa jak zawsze potrafią dodać skrzydeł! Dziękuję :)

Dziś pokażę Wam dwie bransoletki w trochę innym niż zwykle stylu. Komplecik, który można nosić oddzielnie, ale jednak razem komponuje się o wiele lepiej. Bransoletki powstały jakiś czas temu, kiedy bardziej niż frywolitką zajmowałam się makramą i robiłam bransoletki typu shamballa.

Pierwsza z nich to zwykły czarny sznurek i czarne koraliki, które mają metaliczny połysk.


Druga z kolei to znowu czarny sznurek i koraliki crackle.


Nie ma w nich nic niezwykłego, ale w duecie wyglądają całkiem fajnie i nawet elegancko. Koraliki pomimo tego, że są większych rozmiarów ładnie się ze sobą komponują i przylegają do siebie gdy założę obie bransoletki.



 Chciałam się Wam także pochwalić nabytkiem, który od pierwszego wejrzenia mnie zachwycił. Właściwie "nabytek" zakupiła moja mama, ale poniekąd przyczyniłam się do tego faktu. Kiedyś jak sobie rozmawiałyśmy o roślinkach owocujących to zaczęłam ubolewać,że w naszych warunkach nie owocują egzotyczne roślinki, a fajnie by było mieć w ogródku taką załóżmy figę. No i moje życzenie się spełniło! Mamy w domu figę i to taką bez maku :D i w dodatku cały czas owocuje. 

Roślinkę mamy od lata i wtedy najobficiej wyrzucała figi, ale ja gapa nie zrobiłam jej wtedy fotki. Nadrobiłam ten fakt teraz kiedy zostały tylko dwa owocki, ale na szczęście już widać zalążki kolejnych.
Okaz prezentuje się następująco :)


Tutaj mamy jedną z fig, która dopiero powolutku zaczyna sobie dojrzewać.


A tutaj mamy zalążki owocowe- te dwa malutkie "bobki"- jeden po prawej, drugi po lewej stronie od zalążka liścia to przyszłe figi. Najśmieszniejsze jest to że figa, nie ma kwiatków, tylko od razu zaczyna owocować.


Na dzisiaj to by było tyle. 
Pozdrawiam Was ciepło Aneta  :)

17 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie się prezentują, razem stanowią super komplet:)
    Oj to jak się już wydało, że trochę makramowa jesteś, to może się dasz namówić na listopadowe zadanie?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na bieżąco podglądam makramowe poczynania, ale nie wiem czy uda mi się znaleźć czas n wykonanie zadania. Wiem,że króluje józefinka więc jak znajdę chwilkę oderwania od śnieżynek, aniołków to może uda mi się coś zrobić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bransoletki świetne - też noszę zawsze kilka różnych:) A figa fajna i wydajna, skoro ciągle wypuszcza owocki. Ciekawe, dlaczego nie ma kwiatów, nie? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Figa, na razie odpukać dobrze się sprawuje, a jeszcze fajniej jak robi niespodziankę i nagle robi się zawiązka owocowa :)

      Usuń
  3. Anetko bransoletki bardzo fajne, aczkolwiek proste to koraliki fajnei ze sobą pasują. A ja zawsze bardzo lubiłam koraliki cracle mają coś w sobie .
    Figę owocującą w domu widzę po raz pierwszy . fajny okaz, oby się Wam długo utrzymała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Wyczytałam, że figa taka jaką posiadam czyli jako małe drzewko normalnie funkcjonuje w naszych warunkach więc mam nadzieję, że w moim przypadku też tak będzie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że figi w doniczce mozna sobie wyhodować :) Niech rośnie i owocuje na zdrowie.
    Fajne bransoletki - ładne, skromne, bogate ozdobnością koralików.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Klimat nam się zmienia i jeszcze trochę to wogóle będziemy sobie różne egzotyczne roślinki sadzić :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wow, ja się figą pozachwycam! też nie widziałam że się tak da hodować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figa nie dość, że owocuje w miarę dorodnie to w dodatku jej owoce smakują zupełnie inaczej niż te sklepowe, są o niebo lepsze. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Niezła ta figa bez maku :) Bransoletki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne bransoletki, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam!
    to figi mogą rosnąc na parapecie... O_0
    chcę :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń