Translate

niedziela, 29 listopada 2015

Aniołkowy czas

Witajcie,

mamy dzisiaj pierwszy dzień Adwentu, który przynajmniej dla jest oznaką zbliżających się Świąt. Trzeba więc się zacząć sprężać, tym bardziej, że moja lista ozdób, które chciałabym wykonać zamiast się skracać to się wydłuża.
Od jakiegoś czasu zaczynam gromadzić różne pierdułki na świąteczne ozdoby, ale większość mojego czasu pochłaniały/pochłaniają frywolitkowe śnieżynki i aniołek, który sobie biedny leży i czeka aż go usztywnię. Lubie pleść różne gwiazdki, ozdóbki, ale nie znoszę krochmalenia. Zazwyczaj frywolitkowych robótek nie krochmalę, robię z dość dobrych nici, które w połączeniu z frywolitką są sztywne i dobrze się układają, jednak w przypadku gwiazdek i aniołków krochmalenie jest dla mnie niezbędne. Mój pierwszy frywolitkowy aniołek czeka już chyba ponad tydzień na usztywnienie, bo jakoś nie mogę się zebrać w sobie i ni cholery nie mogę znaleźć jakiejś formy na której mogłabym umieścić aniołka w celu nadania mu kształtu.

 Za chwilę pokaże Wam aniołki, ale szydełkowe, które narodziły się w tamtym roku. Moja pamięć jest tak ułomna, że nie pamiętam na czym je krochmaliłam, chyba na jakiejś szklance? Od tygodnia głowię się i próbuje sobie przypomnieć i mam chyba jakąś dziurę w pamięci. Cóż będę musiała coś wymyślić. 

Ale dosyć już tego gadania,przejdę do rzeczy i pokażę Wam moje aniołki i anielice :)

Aniołek ze skrzypcami, potrafi godzinami przygrywać ulubione świąteczne melodie:D


Kolejny anioł mocno obrósł w skrzydełka, chyba nie mam drugiego z takimi wielgaśnymi skrzydłami, z pewnością potrafi dolecieć do samiuśkiego Nieba.


Trzeci aniołek przypomina mi trochę taką Sierotkę, stoi taki skromny, nieśmiały, ale ma chyba najwięcej dostojeństwa z całego towarzystwa. 


Ostatnie zdjęcie to aniołki z poprzednich fotek i przedni aniołek,którego pokazywałam Wam w tamtym roku.


Na dzisiaj to tyle, zmykam popatrzeć co tam u Was nowego. 
Do zobaczenia :)

20 komentarzy :

  1. Przepiękne aniołki i anielice:) Każdy jedyny w swoim rodzaju. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te twoje aniołki na pewno sobie przypomnisz jak je postawiłas na nogi ;) i pojawia się piękne nowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Moja skleroza nie odchodzi, a najgorsze, że aniołek,którego zamierzam usztywnić jest trochę grubszy niż te wcześniejsze i przejrzałam już w domu wszystko co możliwe, na czym mogłabym usadzić aniołka no i lipa, bo nic idealnie nie pasuje.

      Usuń
  3. Podziwiam te wszystkie Anioły i Anielica na wszystkich blogach . Ja kaleka w tym temacie . U Ciebie najbardziej przypadła mi do gustu ta Sierotka . Faktycznie jest bardzo poważna i dostojna ale podoba mi się.
    Ciekawam Twoich gwiazdek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Śnieżynki pokażę niebawem, bo właśnie druga partia jaką zrobiłam leżakuje i sztywnieje :)

      Usuń
  4. Prześliczne aniołeczki,uwielbiam takie w bieli bo cudnie wyglądają na choince.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe aniołeczki,ale ten pierwszy ze skrzypcami jest najsłodszy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I zrobiło się anielsko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne aniołeczki, każdy inny i każdy wyjątkowy. Kochana proszę o kontakt w sprawie mojego urodzinowego candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne aniołeczki, pierwszy jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się że każdy jest troszkę inny a przez to wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne aniołki, podziwiam! :) Mam słabość do takich ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój typ to nr 3 - jest w nim coś urzekającego, choć i pozostałym nic nie brakuje.
    Też nie lubię krochmalić - stos gwiazdek rośnie... aniołki ubiegłoroczne trzeba by wyprać... brrr
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ten pierwszy!
    cudny jest, choć i reszcie niczego nie brakuje :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są śliczne! Najbardziej spodobał mi się jednak ten pierwszy.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń