Translate

czwartek, 15 października 2015

Nietypowy jeż

Witajcie, 

ostatnio nieco wypadłam z zabawy Cykliczne kolorki, ale jakoś tak wyszło - nie miałam czasu lub materiałów odpowiedniego koloru. W tym miesiącu panuje jednak śliwka, którą lubię więc postanowiłam zadziałać. 

Jak to u mnie często bywa, co pewnie obserwatorzy bloga zauważyli, lubię trochę nietypowe połączenia - nie w znaczeniu kolorów, tu raczej wolę nie kombinować, ale czasami wymadzam szydełkowe zwierzątka w takich kolorach, w jakich te zwierzątka w naturze nie występują - niebieskie króliki, żółte Hello Kitty (wiem, wiem że to raczej nie typowe "zwierzątko, ale w bajkowym świecie ma raczej inne kolorki), w zanadrzu mam różowego zająca więc i tym razem poszłam trochę po bandzie i jakiś czas temu zrobiłam śliwkowego jeża :D W zasadzie kolor nie jest jedyną cechą odróżniająca mojego jeża od pozostałych osobników tego gatunku - mój malec nie ma kolców, jest stworzeniem miłym w dotyku, a zamiast szpileczek ma kręciołki, jednak mimo tego myślę, że maskotka nadal pozostaje jeżem i przypomina te małe zwierzątka.



W sumie jak tak się przyjrzeć to znajdzie się kolejną nietypową cechę mojego zwierza - ma bardzo wyłupiaste oczy, ale wiecie jak to jest, chciałam żeby lepiej widział otaczający go świat, to walnęłam mu oczka w rozmiarze XL.

 I jeszcze jedno zdjęcie z profilu - żeby pokazać bujną czuprynę i kędziorki, które bardzo przyjemnie się robiło.

Na koniec banerek zabawy i do zobaczenia :) 
Biegnę pooglądać Wasze śliweczki :)

59 komentarzy :

  1. Jeżyk wyszedł super przyciąga spojrzeniem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliwkowy jeż super pomysł i wykonanie, Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jeżyk :-) Pięknie wygląda w śliwkowych kędziorkach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten jeżyk :) Ma takie hipnotyzujące spojrzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo sympatycznie mu z tych wielkich oczu patrzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać, że to jeżyk - kolor nie ma absolutnie znaczenia. Lekkie zdziwienie w oczkach tylko podkreśla przytulność i jeżowy charakter :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jeżyk, z jego oczu można wyczytać, że świat go ciągle zaskakuje ;) No cóż, nie tylko jego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżyk może i nie typowy ale jaki milusi i przytulic sie można:D
    jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy jeżyk z piękną fryzurą, dziwi się światu;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń
  11. Hoho! Jaki świetny jeż! :) I do tego śliwkowy! :) Jest fantastyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżyk jest zarąbiście rozczochrany i przezabawny.Bardzo mi się podoba w takiej formie,chyba nawet bardziej niż takie "ułożone igiełki"
    Kolor wspaniale Ci wyszedł ,extra praca ,wiec extra nota w postaci szósteczki.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeż podbił moje serce!! A w tych oczko-czułkach się po prostu zakochałam :-))) Pokręcone afro zamiast kolców to też był strzał w dziesiątkę!! Pozdrawiam serdecznie i proszę o więcej takich kolorowych, zwariowanych zwierzaczków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powalił mnie! Zazdraszczam... przepiękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten nietypowy jeżyk. Ma taką sympatyczną mordkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezyk śliczny i zabawny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo milusio i przytulnie ten jeżyk wygląda

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ śliczny jeżyk. Ma bardzo wesołą buźkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo sympatyczny , uroczy oczywiście ładny ten jeżyk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój jeżyk jest wyjątkowy i niepowtarzalny, a ja uwielbiam coś co jest nietypowe i oryginalne.
    Gratuluję świetnego a zarazem odważnego pomysłu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrzę na jeżyka i śmieje mi się micha :) Super praca .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeż wygląda rewelacyjnie! Super pomysł i wykonanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny jeż. Aż buźka się sama uśmiecha :)
    Z takimi oczkami to na pewno nic nie ujdzie jego uwadze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jeżyk, dobrze mu z oczu patrzy :) A ta czupryna rewelacyjna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki słodziak :) Fantastyczny jest ten jeżyk :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki fajny!!!!! świetnie Ci wyszedł bardzo mi sie podoba:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę takiego jeżyka, przesłodki jest i nawet kolce ma całe do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przefantastyczny !!!!
    Jego ślepka mnie zauroczyły :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodziak! Buzia sama się uśmiecha na jego widok :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeżyk z kolcami do przytulania, to dość oryginalne, ale miłe i w świetnym śliwkowym kolorze. Oczęta ciekawskie świata, niczym u kameleona.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki cudny, zupełnie jak ten na mojej działce co buszuje po nocy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Boski jest. Ten nos ma taki do cmokania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, powtórzę za Beatką - boski!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zabawny i zarazem uroczy jeżyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super ! Nareszcie jeżyk do którego przyjemnie jest się przytulić :) I piękny i milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeż z kręciołkami pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uroczy i zabawny jeżyk! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. ha ha ha- jaki fajny! Zgrywus:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój jeżyk ma świetne spojrzenie! Takie wręcz hipnotajzing! ;)
    A w naturze młode jeże mają bardzo miękkie kolce, z kolei jeże które można trzymać w domu też nie mają ich jakoś super twardych. Więc Twój jeż nie musi się niczym przejmować, a jego miękka "oprawa" na pewno robi z niego miły obiekt do przytulania. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie mi się podoba ten twój jeżyk wygląda na miluśkiego i na pewno lubi się przytulać. Na pewno stanie się miłym towarzyszem dla jakiegoś dziecka pozdrawism cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest świetny:) sympatyczny i milusi, a te oczka w rozmiarze XL dodają mu uroku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa :) dołączyłam też już zakładkę z możliwością obserwowania :)
    Ja u Ciebie jestem nie po raz pierwszy chociaż nie zawsze zostawiam po sobie jakiś ślad.

    A jeżyk jest przepiękny :) Taki sympatyczny, i chociaż to kolczaste zwierzątko to chciałabym go przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jeż jaki jest...każdy widzi

    i jak widać, praca nie musi być nie wiadomo jak wydziwiona, żeby była fajna ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń