Translate

poniedziałek, 7 września 2015

Wygrane candy + owocowa przemiana gruszki

Witajcie,

dzisiaj mój post będzie się składał z dwóch części - będę się chwalić wygranymi candy i pokażę Wam kolejną odsłonę owocowych przemian - wiem, że w tym temacie jestem daleko w lesie, ale narobiłam różnych fotek i będę je Wam pokazywać tak na osłodę zbliżającej się jesieni.  

Część I - wygrane candy

Jakiś czas temu - nie tak wcale dawno udało mi się wygrać dwa candy! Jakie było moje zdziwienie gdy dwie dziewczyny Asieta z bloga Wieczorne dłubanie i  Ami z bloga Szkatułka Ami 6 sierpnia ogłosiły wyniki swoich candy i okazało się, że miałam podwójne szczęście - wygrałam! Od razu mi się humor poprawił, bo miałam wtedy gorszy dzień.

Ale zacznę może od początku - jeszcze wcześniej otrzymałam niespodziankę od Tereski z bloga Teresa - haft krzyżykowy i biżuteria z koralików , która postanowiła obdarować wszystkie dziewczyny biorące udział z rozdaniu. Otrzymałam śliczne papiery, zestaw wzorów do haftu, piankowe serduszka - może kiedyś się skuszę i spróbuje coś wyhaftować? chociaż nie wiem czy mam takie pokłady cierpliwości , papiery wykorzystam na pewno szybciej - jak nie na kartki to wymyślę coś innego :)


Przechodząc do candy poniżej fotka prezentów od Asiety. Do wygrania był ażurek - śliczna zawieszka i możecie mi wierzyć na słowo, w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej niż na fotce oraz niespodzianka - w komentarzu napisałam, że uwielbiam wszelkie odcienie niebieskości i Asieta zrobiła dla mnie koralikową bransoletkę, z kwiatkową zawieszką. Dodatkowo przysłała mi pocztówkę z Krosna, oczka do maskotek, kawałki włóczki oraz kawusie i słodkości - główna słodkość - czekolada nie dotrwała do zdjęcia :D





Z kolei w Szkatułce u Ami była do wygrania gazetka i kaboszony. Gazetka już po otwarciu sprawiła, że buźka mi się uśmiechnęła - bo na pierwszych stronach jest moja ukochana frywolitka, a kaboszonki są urocze, wykorzystam je do sutaszu, którego zamierzam się poduczyć i do frywolitki :) 

Część II - owocowe przemiany - GRUSZKA

Obecnie zaczyna się sezon na gruszki więc przybliżę Wam dzisiaj jak przemieniały się grusze w moim przydomowym ogródku. Nie ma co tu dużo pisać, bo zdjęcia pokazują wszystko. Zapraszam do oglądania :)




3 komentarze :

  1. Jak zawsze ekstra pozdrawiam trejtka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych. Pięknie uwieczniłaś owocową przemianę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych - piękne prezenty. Mam nadzieję, że gruszka jest równie pyszna, jak ładna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń