Translate

środa, 5 sierpnia 2015

Wirtualny prezent

Witajcie :)

upał daje nam nieźle popalić, ale nie ma co narzekać - ja wolę jak piecze słońce niż jak ma być 15 stopni i padałby deszcz. Dzisiaj mój post dedykuje Monice, która wpadła na genialny pomysł obchodzenia kolejnej rocznicy swojego blogowania. Zorganizowała nietypowe candy, a o szczegółach możecie przeczytać na jej blogu Monika na hamaku Zajrzycie koniecznie, bo dziewczyna robi świetne prace :) Stwierdziłam, że nie mogę przegapić tak genialnej zabawy więc bransoletkę, którą zobaczycie poniżej wirtualnie przekazuje Monice.

Zastanawiałam się co mogłabym podarować osobie z okazji 2 rocznicy blogowania i chyba jestem tradycjonalistką, bo stwierdziłam, że każda kobitka lubi błyskotki więc moim wirtualnym prezentem będzie frywolitkowa bransoletka. Próbowałam doszukać się na blogu u Moniki jakie kolorki lubi i postawiłam na niebieski, bo szata graficzna i czcionka na jej blogu ma właśnie odcienie niebieskości. 

Bransoletka to trzy kwiatki, kiedyś robiłam taką samą tylko bordową. Nitka to cudny turkus, który ładnie komponuje się na opalonej dłoni.  



Na koniec życzę Monice kolejnych lat blogowania i nieustającej inwencji twórczej, a Was wszystkich pozdrawiam :) Aneta

15 komentarzy :

  1. Zachwycająca! Delikatna, w cudnym kolorze i wspaniale wykonana!
    Prześliczna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i delikatnach , myślę , że Monika będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka:) z pewnością się spodoba :) świetny wzór i świetny kolor:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolor i wzór jest śliczny:)
    bardzo mi się podoba i myślę że Monika również będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nic dodac , nic ując piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Anią i Renią jestem zachwycona, mój ulubiony kolor i frywolitka, którą podziwiam cóż więcej trzeba. Dziękuję ci za ten piękny wirtualny prezent i za to, że zastanawiałaś się jaki kolor lubię to miłe. Właśnie o to mi chodziło w tej zabawie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne frywolitkowe cudeńko :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna bransoletka, a ten kolor zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frywolitkowe cudeńka zawsze mnie zachwycają ,bransoletka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka śliczna, no i ten kolor...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka jest przepiękna!! Kocham taki morski odcień błękitu! :-)
    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna - delikatna, subtelna i ten kolor :)
    Masz rację - idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny turkusowy prezencik mimo że wirtualny na pewno ucieszy oko. A ja zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bransoletka :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń