Translate

czwartek, 9 lipca 2015

Smerfik

Witajcie,

pogoda daje nam nieco odpocząć od upałów, więc znalazłam chwilę czasu aby pobuszować w wirtualnym świecie. W ostatnim miesiącu byłam lekko spóźniona z pracą na Cykliczne kolorki, więc w tym miesiącu muszę się zreflektować i postanowiłam szybciej pokazać Wam moje wypociny. 

W lipcu Danutka zafundowała Nam ogromną paletę kolorów z okazji "papierowej" rocznicy zabawy i długo zastanawiałam się co by tu wybrać, aż w końcu postanowiłam pokazać pracę w kolorku od którego moja przygoda z Cyklicznymi kolorkami się zaczęła. Dołączyłam do artystek kolorystek w styczniu 2015 kiedy królował niebieski. 

Jest to jeden z moich ulubionych kolorów i w sumie uwielbiam wszystkie odcienie niebieskości, a w mojej szafie królują ubrania o tej barwie. Nie będę już jednak dłużej gawędzić tylko przedstawie Wam Smerfa, który powstał jakiś czas temu, ostatnio przypudrowałam mu tylko nosek :D Jakby mnie ktoś zapytał jak ma na imię niebieski stworek to chyba nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi na to pytanie. Na pewno nie jest to Ważniak - okularów brak, nie jest to Osiłek- mięśnie to on ma znikome, na Łasucha też nie wygląda i Marudny nie jest. Może niech zostanie po prostu Smerfikiem?





Na koniec żeby nie zapomnieć wrzucam banerek, który w tym miesiącu jest bardzo kolorowy :)

 
                                                                
                                                                   Pozdrawiam Aneta :)

61 komentarzy :

  1. Świetny smerf, uroczy. A i chyba nie jest to też Papa Smerf :-) Piękna maskotka, świetnie zrobiona. A i ja też uwielbiam niebieski, więc pewnie coś w tym kolorze poczynię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nom Papą Smerfem to on nie jest na pewno :) Pozdrawiam i czekam na Twoją pracę :)

      Usuń
  2. Świetny, z miny wygląda na Zgrywusa tylko patrzeć jak coś zmajstruje:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Może być zgrywusem, chociaż ostatnio pewna mała dama powiedziała, że jak dla niej to jest Laluś, tylko muszę mu lusterko dorobić :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Cudny jest. Pokażę go jutro mojemu dziecku może go zidentyfikuje z imienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakim utęsknieniem czekało się na dobranockę.......Twój smerfik to jak z bajki wyjęty perfekcyjnie w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiałam smerfy i razem z siostrą zawsze czekałyśmy z utęsknieniem na smerfową wieczorynkę :) Przyznam się,że nawet ostatnio oglądałam Smerfy i to 1 odcinek,którego jakoś wcześniej nie widziałam. Jednak człowiek ma sentyment do bajek z dawnych czasów :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Fajny smerfik ... jak widzę z wielką dokładnością ze szczegółami wydziergany ja bym go nazwała kuchcik bo skojarzył mi się z kucharzem ... śliczny i sympatyczny .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kolejny fajny pomysł na nazwanie Smerfika :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Śliczny Smerfik wyszedł perfekcyjnie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny Smerf :-) Wspaniała maskotka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nader udany Smerfik - spojrzenie optymistyczne, niebieskości idealne :)
    Szczegóły perfekcyjne - najbardziej uszki mnie zachwycają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny smerfik, ja bym powiedziała że z oczu to wygląda na smerfa niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten Smerfik, wesoła i urocza maskotka.

    OdpowiedzUsuń
  11. wesolutki smerfik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy smerf:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny smerfik , jednak te szydełkowce z serii amiguramii sa rewelacyjne , a to przecież same pólsłupki a ile mozliwości dają. Jak dla mnie na szósteczkę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dlatego właśnie, że same półsłupki, to dają tyle możliwości, we wzorze, byłoby to cokolwiek utrudnione :)

      Usuń
    2. Bożenka dobrze mówi :) Chociaż czasami zdarzają się też inne kombinacje oczek np. z narzuconą nitką albo sploty tunezyjskie :)

      Usuń
  14. Śliczny Smerfik, a Twoja praca, jest taka, jak lubię, czyli super postać z detalami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sympatyczny smerfik, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/07/sierpniowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam osoby, które robią takie cudeńka, kolor idealny, smerfowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniutki przytulasek. Popzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały smerfik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stara baba a uwielbiam smerfy pod każdą pastacią .
    Świetny jest smerfik ,już się w nim kocham.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy smerfik! Jest tak starannie wykonany - podziwiam Twoje umiejętności.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity smerfik!!! super praca, wygląda bardzo wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale on jest cudny, no sliczny smerfcio, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno nie jest to Maruda! :-)
    świetnie zrobione uszka i paluszki! :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodziak :) I te wszystkie detale - po prostu cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. smerfik jak żywy, bardzo lubiłam tę bajkę

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny Smerfik, Hello Kitty też przesłodka w Twoich wykonaniach :) uwielbiam szydełkowe maskotki, więc pozwól że rozgoszczę się na dłużej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki sympatyczny! I do tego wykonany perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ten twój smerfik w dzieciństwie też kochałam bajkę o smerfach pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie to wypisz wymaluj cały Ciamajda :-)))) Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie Ci to wyszło! Buziaki!PS Uwielbiam smerfy:-D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudo wyszedł prześlicznie :) Bardzo bardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczności! Od razu przypomina się bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodziaszny smerf, pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Smerf jest super! 20 lat temu to była jedna z moich ulubionych bajek ;-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy!

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastyczny smerfik, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bo w tych Smerfach jest coś takiego, że się nie da ich nie lubić ;-), piękny jest, a ja zapraszam do mnie po wyróżnienie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny smerf :) Pięknie udziergany :)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny smerf! fajnie tak wrócić do dzieciństwa - kiedyś to była moja ulubiona bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjny Smerfik,lubię te niebieskie ludki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne są Twoje prace! Smerf rewelacyjny! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Smerfuś jest przekroczy, pięknie go wykonała. To jeden z głównych bohaterów moich dziecięcych bajek. Patrzę na niego z rozrzewnieniem. To były bajki dla dzieci! i też można było się bać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń