Translate

wtorek, 30 czerwca 2015

Źółta Kitty

Witajcie :)

wpadam tam w ostatniej chwili, bo nie mogę odpuścić Cyklicznych kolorków. W tym miesiącu królował i jeszcze chwileczkę króluje żółty. Moje "omsknięcie" związane z publikacją pracy wynika trochę z niechęci do tego koloru - mam mieszane uczucia, bo z jednej strony uwielbiam ten kolorek, a z drugiej nie przepadam za nim. Kocham żółte słoneczko, żółte kwiatki i ogólnie mogę powiedzieć, że lubię żółty w przyrodzie, otoczeniu, ale jeśli chodzi o rzeczy bardziej przyziemne - ubrania, dodatki to w mojej garderobie nie znajdę żadnej bluzki tego koloru, żółtej biżu też nie mam i przydasiów o tym kolorze także brak. Miałam więc niemały problem co tu zrobić, bo jak już wspomniałam nie chciałam odpuścić. Na myśleniu zeszło mi sporo czasu i nagle doznałam olśnienia - przypomniałam sobie, że kiedyś, kiedyś zrobiłam szydełkową, żółtą! Hello Kitty i w dodatku na szczęście kocica ma czarne "dodatki". Jeden problem miałam z głowy, ale pojawił się kolejny- nie mam teraz dostępu do aparatu i musiałam fotki cykać telefonem, który nie jest najlepszej generacji, a co za tym idzie zdjęcia są niestety najlepszej jakości. Ale będziecie musieli to jakoś przeboleć. Jak tylko dorwę aparat, to zamienię zdjęcia na lepsze, ale pewnie to trochę potrwa. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę niedogodność. Żeby już nie przedłużać wrzucam banerek zabawy

 

i odpowiadam na zadane w tym miesiącu pytanie: Z czym kojarzy Ci się żółciutki kolor - nie będę chyba zbyt oryginalna i pierwsze skojarzenie jakie przychodzi mi do głowy to cudowne zachody słońca nad Polskim morzem, gdzie kolor żółty pięknie oscyluje różnymi odcieniami, a drugie skojarzenie jakie mi przyszło do głowy to... żółty melon.
 Dobra formalności dopełniłam :) to pokażę Wam żółtą kotkę :)



Jeszcze raz przepraszam za tak kitowe fotki i uciekam pozaglądać do Was, bo mam zaległości :)
Pozdrawiam Aneta

25 komentarzy :

  1. Kotka śliczna i zdjęcia nie mają tutaj znaczenia. Jest urocza i już. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys robiłam troche na szydełku i na drutach, ale do takich zabawek nie miałam serca. To misterna praca i za to podziwiam. Kitty jest bardzo sympatyczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest. Zgadzam się z Tobą w opinii co do żółtego. Sama miałam trudny orzech do zgryzienia i nie zdążyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie Hello Kitty nie jest różowa :-). Jest przezabawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello kity w żółtym ? zaskakująco dobrze jej w tym kolorze:D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczak mały, słodka ta Twoja kotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam fotki, Kitty jest świetna. Żółciutka, jak trzeba, oczka i nóżki w porzo, czego chcieć więcej, chyba tylko małej właścicielki do jej tulenia.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żółty kolorek narobił sporo zamieszania w naszym gronie ale widzę , że wybrnęłaś z sytuacji bardzo ładną pracą ... super Hello Kitty .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna Kitty i w żółtym jej do twarzy:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna Kitty:) Gratuluję pracy, bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kitty w przebraniu kurczaczka słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka słodziutka! :) Nawet zdjęcia nie przeszkadzają, bo i tak widać, że jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna Kitty,podziwam zawsze te dłubankowo-szydełkowe zwierzaki i jedno wiem na bank,ja takich nigdy nie zrobię .
    Super,że zdążyłaś z pracą i mam nadzieję ,że to nie koniec Twej przygody z zabawą .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te szydełkowe cudeńka są urocze i do przytulania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotek - kurczaczek :) Idealne połaczenie - i jedno i drugie niesamowicie milutkie. Podziwiam precyzję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna Kity. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna! W żółtym zdecydowanie bardziej jej do twarzy jak w różowym :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń