Translate

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Różany komplet

Witajcie,

pogoda dopisuje więc komputer i internet odłożyłam na bok. Bardzo Was przepraszam, że rzadziej do Was zaglądam, spróbuje w wolnym czasie nadrobić zaległości. Dzisiaj będzie krótko i na temat- różany komplet, który powstał bardzo spontanicznie i w drodze eksperymentu. Podobały mi się frywolitkowe różyczki i postanowiłam spróbować je zrobić. Machnęłam dwie mniejsze, które przymocowałam do sztyftów i tak oto powstały kolczyki wkrętki. Zrobiłam jeszcze jedną większą różyczkę i dłuższy czas leżała sobie samotnie - aż kiedyś wpadłam na pomysł by dorobić do niej obrączkę i powstał całkiem fajny pierścionek. 





Pozdrawiam Aneta :)

17 komentarzy :

  1. Śliczne drobiazgi. Nie przypuszczałam, że frywolitkowy pierścionek będzie się tak ładnie prezentował. Ładne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama byłam zaskoczona co do pierścionka, bo trochę sceptycznie podchodziłam do przeistoczenia różyczki w pierścionek, ale fajnie się go nosi i ciekawie wygląda:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. I tym sposobem zaległy temat frywolitkowy masz za sobą:D
    no nie żartuję:)
    różyczki piękne i też bardzo mi się podobają, choć zastosowania znaleźć nie mogę:)
    miłego dnia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu przejrzałam Wasze frywolitkowe zadania i widziałam różyczki :) Kiedyś też widziałam gdzieś w internecie naszyjnik z takich różyczek, ale sama nie próbowałam takiego robić, bo trochę wątpię w ładne układanie się takiego naszyjnika :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Cudowne - nic dodać nic ująć - po prostu śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne różyczki wyszedł Ci śliczny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny różany komplecik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby więcej tej spontanicznosci :-)bp efekt super

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby więcej tej spontanicznosci :-)bp efekt super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale numer,pierścionek wyszedł czadowo,a cały komplet prezentuje się wyjątkowo pięknie.Aż nie chce się wierzyć że z tych supełków można robić tak fantastyczne rzeczy.
    POzdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko chyba kochasz muszelki;) a biżuteria świetna i oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy komplecik :) Podoba mi się :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik prezentuje się slicznie i bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ przepiekne maleństwa :) Dobrze, że pokazałaś pierścionek na ręce - świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń