Translate

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Koralikowe trójkąciki

Witajcie, 

ostatnio wzięłam się trochę za robotę i powstało kilka nowych prac głównie frywolitkowych i szydełkowych, wyjątkiem jest bransoletka koralikowa, którą pokażę Wam dzisiaj.

Jakiś czas temu dostałam od Szuflady w ramach Wielkiego Testowania koraliki Kheops par Puca. Otrzymałam dwa kolorki koralików - Pastel Light Green Chrysolite i Pastel Light Coral. Dzisiaj jest ostatni dzień na prezentowanie swoich prac i wrzucanie ich do Szufladowej żaby więc spinam się i pokazuję Wam bransoletkę wykonaną z zielonych koralików. 

Jest to mój koralikowy debiut- wcześniej nie wykonywałam tego typu bransoletek i miałam lekkie problemy, aby bransia ładnie się układała. Jej lekkie skręcanie jest chyba składową dwóch elementów - koraliki Toho, które powinny być równe okazały się felerne, bo mają różną wielkość i musiałam się namęczyć aby użyć tych o podobnej wielkości, oraz materiał podstawowy tj. żyłka powinna być chyba trochę inna - może koleżanki typowo koralikowe podpowiedzą mi co jest u Was bazą takich bransoletek -żyłka, linka, gumka czy jeszcze jakieś inne cuda?

Robiąc bransoletkę nie rzucałam się od razu na głęboką wodę i skorzystałam z wzoru zamieszczonego na stronie Kadoro. Oprócz koralików Kheops par Puca użyłam koralików Toho i Fire Polish.

Bransoletka prezentuje się następująco :)






Różowe trójkąciki muszą trochę poczekać na swoją kolej - zamierzam połączyć je z frywolitką, ale obecnie mam wszystkie czółenka zapełnione nićmi więc czekają w kolejce aż się za nie zabiorę. 

A i bym zapomniała banerek zabawy

Pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia Aneta









13 komentarzy :

  1. Podoba mi się połączenie różnych kształtów

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo mi się podobają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory bardzo ładne i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta barnsoletka jest . Technika mi nieznzna , ale efekt bardzo mi sie spodobała, tym bardziej , że jest w moim ulubionym kolorze mięty z zielenią.
    Powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna - delikatna i dziewczęca. Śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wzięcie udziału w Wielkim Testowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna taka dziewczęca, fajnie prezentuje się na ręce :) Ciekawa jestem jak połączysz te koraliki z frywolitką ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda;)Podobają mi się kolory i połączenie kształtów.
    Czekam na kolejną ,tę frywolitkową.Mam nadzieję,że teraz nie przegapię następnego posta;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podpowiem, bo się absolutnie nie znam.
    Bransoletka wygląda zachwycająco, ślicznie Ci wyszła.
    I jak Ilonka - czekam na frywolitkową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace piękne :) bardzo mi się podobają :) zapraszam na mojego nowego bloga :) bede często tu zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bransoletka ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Packers-and-movers-bangalore.in provides all the type of #moving solutions, no matter where you want to shift into the city or shift another city or another country ..
    Packers And Movers Bangalore Charges

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń