Translate

sobota, 16 maja 2015

Trochę wiosny

Witajcie cieplutko,

dzisiaj przychodzę do Was z innym postem niż zwykle. Na Waszych blogach już od dawna pokazujecie oznaki wiosny -  piękne kwiatki, krzaczki i inne roślinki, które bardzo przyjemnie się ogląda. Ja od jakiegoś czasu mam kolejne hobby - lubię robić zdjęcia, zwłaszcza przyrodzie.Wiem, że nie są to profesjonalne fotki, ale sprawia mi frajdę cykanie więc chciałam się z Wami podzielić niektórymi zdjęciami. Miałam mały problem, które fotki wybrać, bo trochę ich się nazbierało więc w drodze selekcji wybrałam te,które wydawały mi się najlepiej odzwierciedlać piękno natury. Po niektórych roślinkach - zwłaszcza tulipanach pozostały już tylko zdjęcia, bo kwiatki przekwitły, ale na szczęście wiosna jest cudowną porą roku i sprawia, że w ogródku cały czas jest kolorowo.

W tym roku wpadałam także na pomysł, aby uwieczniać zmiany, które rozgrywają się w ogrodzie - konkretnie chodzi mi o zmiany w wyglądzie krzaczków,drzewek owocowych. Zawsze mnie fascynowało,że z takiego zwykłego kwiatka, który po jakimś czasie opada tworzy się zawiązka owocowa i po jakimś czasie cudowne owoce. Zaczęłam więc robić zdjęcia tym zmianom i mam taki plan by co jakiś czas wrzucać w gratisie takie fotki. Co myślicie o takim pomyśle? Czy lubicie oglądać zdjęcia przyrody,czy raczej nudzą Was takie "krajobrazy"?

Dosyć już tego mojego paplania,wrzucam fotki i życzę Wam dobrej nocki :)


















15 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia. Bardzo lubię oglądać cuda przyrody i to nie tylko na fotkach :).
    Jeśli o mnie chodzi to takie śliczne zdjęcia natury mogłabyś pokazywać częściej :)
    A te rośliny są z Twojego ogrodu?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się fotki podobają :) Roślinki są z mojego rodzinnego domu gdzie spędzam każdy weekend i pomagam w pielęgnacji kwiatków :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, piękne rośliny i chętnie je pooglądam częściej :-)
    Podrawiam serdecznie.
    P.S. Takie zestawianie jak z pąka rozwija się kwiat i potem owoc będzie fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój pomysł przypadł Ci do gustu :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja lubię oglądać takie fotki ;) Wszystko przez to, że moją drugą pasją jest rysowanie i malarstwo i takie zdjęcia często staja się dla mnie inspiracją, także poproszę, poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia:)
    takie fotki mogę oglądać godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotki,roślinki śliczne.Ogród prezentuje się na pewno cudnie w tych kolorkach!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam tez za każdym razem lece z aparatem do ogródka Naszej Babci sprawdzić co się zmieniło :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia piękne kolory rozkwitły w twoim ogrodzie, a mnie miło je podziwiać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, cudowna wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) i jakie wysokie tulipany !!! tez ostatnio zaczęłam trochę zdjęć robić otaczającej przyrodzie:) a fotografowanie przemiany roslin to bardzo fajny pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham robić takie zdjęcia i uwielbiam oglądać. Piękne są Twoje roślinki i zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie i kolorowo u Ciebie. Pierwszy kwiat zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń