Translate

wtorek, 12 maja 2015

Szydełkowa Hello Kitty

Witajcie, 

ostatnio trochę zaniedbuję blog, rzadziej wrzucam posty. Nazbierało się trochę robótek do pokazania, ale jakoś tak nie mam weny na pisanie postów, wolę do Was pozaglądać i popodziwiać. Postanowiłam się jednak trochę ogarnąć i dzisiaj bez zbędnego pisania pokażę Wam maskotkę, która powstała spory czas temu.



Na zakończenie chciałam się jeszcze pochwalić, bo zawsze o tym zapominam :D Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie Szuflady w Wyzwaniu przez różowe okulary


 oraz Wyróżnienie Kreatywnego Kufra w Wyzwaniu Foto Inspiracja


Pozdrowionka 
Aneta

18 komentarzy :

  1. Kitty jest urocza. Wręcz cudowna. A Wyróżnień gratuluję, jak najbardziej zasłużone, bo prace były przepiękne :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ale przecież należało się :) - cudowne prace
    a kitty bardzo podoba się zarówno mi jak i mojej córci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień :-)
    Kotek wspaniały - wygląda doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. posypały sie wyróżnienia, gratulacje! :-)

    a kicia cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna Kitty!!! Gratuluję wyróżnień!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyróżnienia jak najbardziej zasłużone - obie prace doskonałe :)
    Kociaczek przesłodki - taki, jak powinien być. I jeszcze tak bardzo przytulny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!
    A wyróżnień gratuluję - w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutka Kitty! Gratulacje za wyróżnienia :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie przepadam za postacią Hello Kitty ale Twoja szydełkowa wersja podoba mi się :).
    A ta czerwona kreacja i kwiaty nadały taki fajny klimat, że od razu skojarzyło mi się z hiszpańską tancerką ;)
    Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnień, świetne prace!
    Hello Kitty - w takiej wersji wreszcie mi się podoba :-). Przeurocza maskotka, aż chciałoby się dotknąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maskotka przesłodka :) Serdecznie gratuluję tak cudnych wyróżnień :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje szydełkowe prace! Troszkę mnie mało u Ciebie było ale postaram się poprawić:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń