Translate

poniedziałek, 25 maja 2015

Serwetka w kolorze ecru

Witajcie, 


nadeszła pora na umieszczenie pracy do Cyklicznych kolorków. W tym miesiącu jakoś się ociągałam z wrzuceniem pracy, nie z powodu jej nie wykonania - wręcz odwrotnie, serwetka, którą Wam za chwilę pokażę powstała jakiś czas temu, ale nie mogłam jej jakoś poprawnie sfotografować. Zawsze wychodziło coś nie tak - nie sprzyjała pogoda, odbijała się lampa błyskowa, ale przyczyną jest też moje przegięcie podczas usztywniania koronki. Chciałam poeksperymentować i zrobiłam krochmal z cukru i wody dodając trochę za dużo cukru :D - w efekcie jeden róg serwetki przez moją nieuwagę lekko się zagina. Kiedyś, gdy znajdę czas naprawię ten mankament, który mnie razi. Na ten moment pokażę Wam serwetkę z tym niedociągnięciem.

W ogóle serwetka w pierwotnej fazie miała być mini bieżnikiem, ale w trakcie robienia elementów okazało się, że nie mam tak dużych pokładów cierpliwości i wytrwałości i poprzestałam na zrobieniu serwetki. Stwierdziłam także, że chyba wolę wykonywać frywolitkową biżuterię, a w przypadku serwetek nie będę się porywać na takie z łączonych elementów, bo są wbrew pozorom dużo cięższe w wykonaniu.

Jeśli chodzi o kolor ecru/beżowy/kremowy to lubię jego wszelkie odcienie. Kolorek ten jest bardzo neutralny, fajnie komponuje się z innymi barwami. Rozjaśnia pomieszczenia, kojarzy mi się z czystością i elegancją. Mam sporo ubrań, zwłaszcza letnich w różnych odcieniach ecru. 

W tym miesiącu Danutka zadała dodatkowe pytanie: Jakie widzisz plusy i minusy zabawy kolorystycznej i co byś w niej zmienił/ła? - nie będę się tu rozpisywać, bo widziałam u dziewczyn dokładnie to co chciałabym napisać, powiem krótko - ta zabawa pozwoliła mi poczuć się w wirtualnym świecie jak w domu - bloga prowadzę niedługi czas i dzięki Cyklicznym kolorkom miałam i nadal mam okazję poznawać wspaniałe, utalentowane osoby, a także mój blog mógł "ujrzeć światło dzienne" - pewnie gdyby nie kolorki nie mielibyśmy okazji wzajemnie się poznać,  bo w kopalni jaką jest internet często trudno znaleźć coś czego się szuka :) Minusów zabawy nie widzę :) A tak wygląda wspomniana serwetka:






 Banerek zabawy


Uciekam nadrabiać zaległości, bo ostatnio mnie trochę mało u Was, ale obiecuję poprawę, a w kolejnym poście oprócz robótki pokażę Wam obiecaną przemianę roślinki, bo w ogródku zaczyna się dziać :)

Do zobaczenia
Aneta

50 komentarzy :

  1. Bardzo lubię oglądać frywolitkowe prace ... śliczna serweta . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna serwetka wyszła:)
    ostatnio szukałam takich kwadratowych schematów i łatwo nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka prezentuje się ślicznie. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala, wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam przede wszystkim za cierpliwośc w supłaniu tylu wzorków . To musi byc bardzo czasochłonne zajęcie . Ale za to jaki efekt , cudowny serwetka jest świetna.
    Życze miłej zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę czasu mi zajęło wysupłanie tej serwetki, ale robiłam ją w "międzyczasie", bo nęciły mnie inne projekty :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Anetko piękna serweta podziwiam cierpliwość, ja również wole "mniejsze projekty" bo efekt widać szybko :)
    Gratuluję Szufladowego wyciągnięcia - należało Ci się bo piękne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś poświęcić temu masę czasu i pracy, ale efekt jest urzekający. Istna piękność.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna serwetka i na pewno bardzo pracochłonna, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serweta, pewnie masę pracy Cię kosztowała. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna i na pewno bardzo pracochłonna ale wyszła super pozdrawim :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka, bardzo podobają mi się frywolitki. Podziwiam osoby , które opanowały sztukę tworzenia frywolitki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Ja nie mam cierpliwości do tak dużych rzeczy... Podziwiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam i podziwiam - piękna serwetka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, to na pewno czasochłonne...podziwiam :) Cudna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, coś nowego! Nieokrągła serwetka!
    nawet nie wiedziałam, że tak się da :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. łoł...jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna serweta, nawet, gdyby była mniejszych rozmiarów, nie ujęło by to jej uroku, a tak napracowałaś się i efekt cudniasty oglądamy, bo frywolitka jest piękna.)

    OdpowiedzUsuń
  18. Frywolitka to dla mnie czarna magia, a serweta jest przecudnej urody! zazdroszczę Ci takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna misterna robota! Cierpliwości brakło a mimo to efekt wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudeńko, pozazdrościć talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile tu trzeba mieć cierpliwości! Efekt jest bardzo dobry, serwetka wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna serwetka, frywolitki wyglądają świetnie. Na prawdę masz tą cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Musiała Cię ta serwetka kosztować mnóstwo pracy i czasu! Ale warto było, bo jest piękna! :-) Szkoda, że nie podałaś, jakie ma wymiary... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem, podziwiam za cierpliwość i pracowitość. Ale efekt genialny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała serweta frywolitkowa ,pokaźnych rozmiarów,także nie może być inaczej jak pięknie .
    Tylko zazdrościć cierpliwości i tego,że możesz sama sobie zrobić frywolitkową pracę ,bo ja chyba nigdy nie dojrzeję do tych supełków
    Dziękuję za udział w zabawie w tym miesiącu i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Frywolitka to sztuka! Zrobienie takiej serwetki wzbudza we mnie podziw. Gratuluję umiejętności. Sliczna serweteczka!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, masa pracy ale efekt rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam oglądać twoją frywolitkę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Frywolitki mnie zachwycają,to jest pułap dla mnie nieosiągalny,więc tym większy budzi zachwyt,serweta jest rewelacyjna,ale nawet nie chcę myśleć,ile to pracy,cudna jest

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna praca :) Frywolitkowy wzorek cudnej urody i podziwiam cierpliwość przy tak dużej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szacun, ale się nasupłałaś, efekt powalający, ja raczej się za frywolitkę nie wezmę ( chociaż nigdy nie mów nigdy), a mam sporo cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajna frywolitkowa praca, śliczna

    OdpowiedzUsuń
  33. Łał! Imponująca! :) Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna , po prostu brak mi słów, podziwiam Twoją cierpliwość do tych supełków:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Misterna robota Podziwiam :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Frywolitka :) O wow, bo mi słów brakuje. Jest prześliczna, ciekawa jestem, ile jest na niej tych zawijasków :)
    Podziwiam cierpliwość i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ się nasupłałaś! Ale efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale tu dużo pracy, ile supełków!!!! A efekt - niesamowity; piękna serweta wyszła:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń