Translate

środa, 22 kwietnia 2015

Dalej męczę fiolety

Witajcie cieplutko,

ostatnio pokazywałam Wam fioletową/wrzosową rozetę frywolitkową i dzisiaj dalej pójdę tym tropem i ponownie będą fiolety. Na wykorzystanie kolejny raz wrzosowej nitki złożyło się kilka elementów. 

Po pierwsze na czółenku została mi spora ilość nitki, która mimo troszkę trudniejszego plątania dała fajny efekt wytworzonej biżuterii, a po drugie gdy zastanawiałam się co mogłabym zrobić pojawiło się wyzwanie Kreatywnego Kufra dotyczące Foto Inspiracji. Na wyzwaniowym zdjęciu widnieje kwiatek, który ma zbliżoną kolorystykę do mojej nitki więc stwierdziłam, że skoro mam wisiorek to tym razem zrobię bransoletkę inspirując się przedstawioną fotografią.

Ponownie poszłam w stronę techniki ankars. Wrzosową nitkę Maya połączyłam z koralikami Toho i jasnymi koralikami o jasno fioletowym odcieniu perłowym.

Bransoletka ze względu na rodzaj użytej nici jest dość sztywna, ale cholera jedna nie chciała ładnie stać do zdjęcia, wolała leżakować na biurku więc zdjęcia "stojące" nie do końca mi wyszły. Pokazuje je aby bardziej uwidocznić poszczególne elementy bransoletki :)



  


Bransoletkę zgłaszam na Wyzwanie  Kreatywnego Kufra - Foto Inspiracja poniżej banerek z fotografią wykonaną przez MrÓ


31 komentarzy :

  1. Na bogato bardzo dekoracyjna bransoletka pięknie wygląda w każdym ujęciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest. A za mną też coś fiolety ostatnio chodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiosna powoli rozkwita to może stąd zamiłowanie do fioletów :) Ja muszę jeszcze zakupić jakiś kordonek z bawełny merceryzowanej o jasnym odcieniu fioletu, ale przeszukałam internet i nie znalazłam żadnej nitki o takim odcieniu

      Usuń
  3. Jest przepiękna! Cudne połączenie delikatnego fioletu z koralikami. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham frywolitkę , a już w takim wydaniu to jestem podwójnie zauroczona. Piekny kolorek , pięknie wysupłana i do tego te koraliki czynią ją dziełam sztuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aniu musisz spróbować nauczyć się frywolitki i będziesz sobie supłać różności, naprawdę ta technika nie jest trudna :)

      Usuń
  5. Bransoletka jest prześliczna. Wszystko mi się w niej podoba. Idealnie wiosenna, idealna do wyzwania, po prostu cała naj. Życzę więc powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoletka, jestem pod ogromnym wrażeniem jej wykonania:) Przy okazji Dziękuję za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz. Bardzo się cieszę, że rozgościłaś się u mnie, uczynię to samo.... Obejrzę Twój blog, ale dziś już pora do spania chyba hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te frywolitki - to prawie tak jak moje oplatanie drutem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Męcz te fiolety dalej bo wychodzą prześlicznie :) Powodzenia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny fiolet, podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w wyzwaniu, bo zasługuje ta bransoletka na laury - przecudna jest. jak ona musi pieknie na ręce wygladać !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna i elegancka :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka, jestem pełna uznania wykonania:) Bardzo ładnie prezentuje się z muszlą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wiem dlaczego ja lubię fiolet jest po prostu super a twoje biżuteria jest tego przykładem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna bransoletka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. W połączeniu z koralikami ,cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać włożone w to serducho, powstało cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. caculko! :-)

    z przyjemnością podglądam

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany jakie cudeńko! Prześliczna! Zachwyciła mnie swoją delikatnością i elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna jest, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna:) Podziwiam i podziwiam:) Lubię taką artystyczną plątaninę i jeszcze do tego z koralikami :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna! I te kolory! Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń