Translate

poniedziałek, 9 marca 2015

Zając czekający na Święta

Witajcie,

w powietrzu było dziś czuć wiosnę, słoneczko dopisywało i taką pogodę uwielbiam :) Aż się człowiekowi chciało żyć! Przenosząc pogodę na bloga będzie dziś u mnie przedsmak Świąt. Słowo przedsmak w odniesieniu do tego co chcę pokazać jest raczej niewłaściwe, ale jakoś nie przychodzi mi do głowy żaden synonim. Wielkanoc coraz bliżej, pora więc zacząć robić dekoracje. W planach mam kilka szydełkowych kurek, koszyczek, jakąś frywolitkową ozdobę, ale czy moje plany zdążą się ziścić tego nie wiem. 

Na pierwszy ogień idzie zając, który jest niewątpliwie jednym z elementów kojarzących się z Wielkanocą. Mój kicak wygląda trochę tak jakby był już po Świętach i słodkim obżarstwie - brzuszek ma sporych rozmiarów, aż mu marynarka nie staje. Mimo przejedzenia trzyma fason i nie może się doczekać aż będzie zdobił dom na Święta.






Ostatnia fotka odbiega kolorystycznie od pozostałych, bo robiłam ją w innym świetle, ale chyba najtrafniej pokazuje kolory. Zajączek zaraz powędruje do Ilonki na Wielkanocne wyzwanie --> KLIK i zasiądzie wśród innych świątecznych ozdób.


Pozdrawiam Was cieplutko, dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami i gorąco witam nowych obserwatorów :) Na dzisiaj to wszystko - uciekam pobiegać po Waszych blogach, bo mam spore zaległości.

33 komentarze :

  1. Jaki słodki zajączek,śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowy :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój zajączek jest przeuroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajowy :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój kicak jest bombowy super fajny inie można oprzeć się jego urokowi po prostu powala na kolana ile ty musiałaś go tworzyć? -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) troszkę mi się zeszło robiąc go zwłaszcza przy łapach i ubranku, bo tułów i głowa poszły szybko. Najbardziej nie lubię robić małych elementów, bo wbrew pozorom są najbardziej pracochłonne :)

      Usuń
  6. Śliczny :-) Nawet taki "puszysty" bardzo mi się podoba :-) A strój ma doskonały - idealny na Święta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny ten zajączek , takie fajny wiosenny i kolorowy .
    Powodzenia w głosowaniu , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosenny zajączeki i wiosenne kolorki to jest to :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowy kicajec,ubrany odświętnie i kolorowo .Bardzo mi się on podoba .
    Powodzenia u Ilonki .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochany jest i śliczny, ach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super ten twój zając a jaki elegant pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładny zajączek,wesoły i ładnie ubrany;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zając rewelacja :). W takim gustownym wdzianku, kojarzy mi się z Alicją w Krainie Czarów :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzy mi się z profesorem, nieco roztargnionym, ale zawsze z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o mamuniu jaki przekochany ;)))
    Dzięki takim zabawom mogę pooglądać piękne i oryginalne prace,takie właśnie jak ta;)
    Zajączek jest super,jestem pod wrażeniem;)
    Dziękuję,że się z nami bawisz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Superaśny zając w kolorowym i eleganckim ubranku - wygląda rewelacyjnie.
    Życzę powodzenia u Ilonki:) Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. NIesamowity kicak!!!! A ile pracy?! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zając pewnie bardzo pracochłonny :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odlotowy zając z klasą:) Podziwiam Cię za te wszystkie detale.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki słodziak!!! Rewelacyjna praca!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odlotowy Twój kicak, może już niech się tak nie obżera :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń