Translate

środa, 11 marca 2015

Różowo mi :)

Dobry wieczór,

na blogu ostatnio dużo u mnie szydełka, a w realu męczę frywolitkę. Słoneczna pogoda przez dwa dni (brrrr tylko dwa dni)  pomogła mi nadrobić zaległości w fotografowaniu wydzierganych stworów. 

Tytuł dzisiejszego posta zwiastuje, że będzie u mnie różowo. Kolor ten kojarzy mi się z czymś radosnym i mogę powiedzieć, że nawet go lubię. Kiedyś buszując po internecie natknęłam się na szydełkowego konika My Little Pony. Stwór bardzo mi się spodobał, a że miałam pozostałości różowej włóczki stwierdziłam, że nie pozostaje mi nic innego jak wyszydełkować takiego konika. 

Bajki o owych magicznych konikach nie miałam okazji nigdy oglądać, ale wizualnie takie kolorowe konie wyglądają całkiem fajnie. Nie żebym nie lubiła typowych ssaków nieparzystokopytnych, ale czasami warto przekolorować rzeczywistość i wtedy wszystko wydaje się łatwiejsze i lepsze.

Zamęczę Was trochę zdjęciami, ale jak pisałam wyżej skorzystałam z chwili i nacykałam sporo fotek. Możecie więc zobaczyć konika z każdej strony.
 







 W trakcie "zlepiania" konika okazało się, że Szuflada organizuje wyzwanie "Przez różowe okulary", a mój konik idealnie łapie się do tematu. Kurcze, pomyślałam sobie nawet, że gdyby ktoś wymyślił takie różowe okularki miałby na nie spory popyt, sama bym się chyba też w takie zaopatrzyła i wkładała w chwilach gdy mam gorszy humor. Moje myśli pobiegły też trochę dalej - w takich różowych googlach może ktoś wpadłby na pomysł urealnienia takich koników ze skrzydełkami i może stałyby się nowym środkiem transportu lotniczego, bo przecież mają całkiem nośne skrzydełka :D

Trochę się rozpędziłam z tymi wywodami, ale co mi tam :) Wracając do tematu - mojego My Little Pony zgłaszam na Wyzwanie Szuflady , a poniżej banerek wyzwaniowy.

 

Na koniec żeby nie było, że tak wciąż marudzę i narzekam na pogodę pokaże Wam przebłyski wiosny, która usilnie próbuje zdominować zimę i mam nadzieję, że szybko jej się uda :)



Pozdrawiam Was cieplutko
Aneta



40 komentarzy :

  1. Słodziaczek gdybym była małą dziewczynką chętnie bym go przytuliła

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Jakie ma piękne oczy:)
    Wiosna już u Ciebie się przebiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że wiosna jak już się przebiła zostanie na stałe

      Usuń
  3. Wspaniały słodziak ,idealny dla dziewczynek ,one kochają takie różowe koniki i inne zwierzaczki.
    ŚLiczne mu zrobiłaś oczka .
    POzdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, Pinkie Pie ;) moja Wercia byłaby zachwycona! Zaraz za Elsą z Krainy Lodu są koniki MLP ;) Teraz zbieramy powoli lalki (lalki to koniki, które przybrały postać ludzką - ech kto nadąży za tymi wszystkimi bajkami)
    Miło zobaczyć już wiosnę ;)
    Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie bardzo jestem na czasie z bajkami itp. ale te koniki przypadły mi do gustu, bo są urocze i inne niż typowe konie :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Malizna też jęczy o kucyka, zupełnie nie wiem jak się do niego zabrać :D U ciebie widzę efekt zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny konik :-) Przepiękną ma grzywę i ogon :-) Jest po prostu doskonały.
    Piękna u Ciebie wiosna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama słodycz, jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ochch to jest śliczności moja córka dała by na pewno wszystko za niego. szkoda że ja takich cacek nie potrafię wydziergać....., chętnie bym się wymieniła na coś lub bym wykupiła takiego konika, zapraszam do mnie.( czekam na propozycję )

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace zawsze pokazuję mojej córci. Tą jest szczególnie zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konik jest prześliczny i pięknie wykonany. Świetne, wiosenne zdjęcia - mam nadzieję że wiosna szybko nadejdzie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za różowym jakoś nie przepadam ale Twojemu kucykowi zdecydowanie ten kolorek pasuje :). Fajnie Ci wyszła ta grzywa i ogonek.
    A zdjęcia kwiatów śliczne, aż jeszcze bardziej zatęskniłam za tymi ciepłymi dniami bo znów się zimno zrobiło, właśnie pada za oknem a tu u Ciebie takie piękne zwiastuny wiosny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. kucyk jak żywy- znaczy bardzo podobny do zabawek które można kupić za niemałą kasę:)
    Pięknie Ci wyszedł.
    Powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja koniki uwielbiam zawsze z synem ogladam i mogę śmiało powiedzieć że twój wygląda tak ślicznie jak Pinkie Pie :D jest cudny :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Konik jest słodki, życzę zwycięstwa w wyzwaniu szuflady. Wiosenne kwiaty powodują uśmiech i ulgę w tęsknocie za ciepełkiem wiosennego słońca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wykonany konik, wygląda idealnie tak jak ten z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konik jest fantastyczny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow very sweet!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  18. awwww!!! Konik superowy:))) Zachwycił mnie absolutnie.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki kochany, aż chce się go przytulić...

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna praca, Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajki nigdy nie widziałam, ale konik wyszedł ci taki jak z bajki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny Pinkie Pie! Dzieciaki szaleją na punkcie tych kuców ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pinkie Pie jak żywa! Mój dzieć też to ogląda. Od razu ją rozpoznał. Był zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny kucyk,moja córa uwielbiała koniki Pony,uzbierała całą kolekcję.Teraz już jej przeszło.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowity słodziak:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. fajniutkie....Pozdrawiam z Party Diany :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny konik! Tak bardzo dokładnie wykonany :) Cudny!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny konik, myślę, że jest marzeniem niejednej małej dziewczynki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny kucyk:) Ja mam w domu małą fankę i jesteśmy na etapie zbierania:) W takiej wersji napewno też by jej się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń