Translate

środa, 18 marca 2015

Eksperymentalna bransoletka

Witajcie,

ostatnio jakoś tak wychodzi, że robię długie przerwy pomiędzy pisaniem kolejnych postów - ale co chwila coś mnie łapie, to chyba przez tę pogodę w kratkę. Chodząc po Waszych blogach widzę, że nie tylko na mnie wahania pogody wpływają negatywnie. Chciałabym, żeby na stałe zagościła wiosna, ale jak wiadomo moje chcenie nic nie zmieni. 

Dzisiaj będzie krótko i do rzeczy. Bransoletkę, którą Wam za chwilę pokaże zrobiłam jakiś czas temu i leżała niedokończona. Jest to eksperyment, w którym wykorzystałam kilka koralików, które zostały mi z jakiegoś innego bransoletkowego projektu. Jakiś czas temu spodobały mi się bransoletki makramowe typu shamballa. Okazały się bardzo łatwe do robienia, ale kiedyś na jakiejś aukcji internetowej zobaczyłam tego typu bransoletkę, ale składającą się z trzech rzędów koralików. Stwierdziłam, że spróbuje sobie taką zrobić. Trochę pokombinowałam i z resztki koralików i sznurka wyszło mi to co chciałam. Nie miałam dokończonych końcówek i teraz nadeszła na nie pora, bo cyklicznym kolorkiem na marzec jest zielony (Cykliczne kolorki )

Jak tak teraz patrzę, to bransoletka wyglądałaby lepiej gdyby miała koraliki wokół całego nadgarstka, ale na szczęście moje ręce i nadgarstki są szczupłe i bransoletka dobrze leży, a koraliki zakrywają przednią część ręki.







Wracając do cyklicznych kolorków od razu wrzucam banerek, żebym nie zapomniała :)
Wybrałam wariant I czyli zielony zielony.

 

Postanowiłam lekko edytować post z powodu koralików, które na zdjęciu - szczególnie drugim nie do końca wyglądają na zielone. Mogę Was zapewnić, że koraliki są na 100 % zielone, jest to taka "brudna" zieleń, ale z jednej strony mają takie jakby lekkie przetarcia, które w świetle odbijają kolor powierzchni, która jest na przeciwko koralików. Prawdopodobnie te przetarcia odbijając światło mylnie pokazują kolor koralików. Kurcze ten przypadek jest podobny do sukienki o której było głośno w mediach, bo jedni widzieli kolor biało-złoty, a inni niebiesko-czarny :D Próbowałam ponownie uchwycić kolor koralików na zdjęciach, ale efekt jest taki sam jak na zdjęciach powyżej. Popróbuje jeszcze jak zdobędę lepszy aparat.

Zieleń koralików najlepiej obrazuje ostatnia fotka, a na dwóch koralikach położonych najbliżej wewnętrznej strony ręki (3 rząd koralików, dwa egzemplarze na dole) widać połysk i odbicie powierzchni - czyli moją miniaturkę robiącą zdjęcie :P )

Jeśli chodzi o kolorek to lubię zieleń i każdy jej odcień. Kojarzy mi się z optymizmem, radością. Uwielbiam zieloną trawę, która pięknie budzi się do życia wiosną i jej odcień jest wtedy najpiękniejszy. Lubię zieleń w przyrodzie, jednak niekoniecznie podobają mi się zielone ubrania - chyba wynika to z tego, że ten kolor nie bardzo do mnie pasuje.

W tym miesiącu Danutka wyznaczyła jeszcze jeden punkt w regulaminie. Mamy odpowiedzieć na pytanie Jaki kolor najlepiej pasuje do koloru seledynowego? Wydaje mi się, że seledyn dobrze współgrałby z różowym lub szarym.

Na dzisiaj to tyle. Dziękuję Wam za pozytywne komentarze pod Wielkanocnym Zającem i Konikiem My Little Pony. Cieszę się, że przypadły Wam do gustu. Uciekam pobiegać trochę po Waszych blogach, bo mam ogromnee zaległości.

Pozdrawiam Aneta

51 komentarzy :

  1. bransoletka wyszła świetnie!!
    to jest najlepsze, że możemy sobie same zrobić to co nam sie podoba:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki! fajna makrama!

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba najtrudniejsza wersja kolorystyczna była...
    ale świetnie sobie poradziłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bransoletka ,choć muszę przyznać ,że ta zieleń koralików coś mało widoczna.Wiem,że robienie fotek czasem graniczy z cudem,ale mogłaś coś napisać o tych kolorach koralików ,skoro wyglądają na fotkach na szare,stalowe..Chyba ,że tylko u mnie tak to widać?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm koraliki są zielone - jest to taka "brudna" zieleń. Tak jak teraz patrzę, to faktycznie na środkowej fotce wyglądają na szare. Koraliki są zielone, ale z jednej strony są jakby przetarte i odbijają światło i kolor, który znajduje się na przeciwko nich. Pomęczę trochę aparat i może uda mi się zrobić zdjęcie odzwierciedlające kolor koralików, bo w stu procentach są zielone :)

      Usuń
  5. Fajnie wygląda zestawienie zieleni z szarością.Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna. Lubię szerokie bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też widzę bransoletkę w kolorach szarym i zielonym :) Tak czy inaczej fajna jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam kolor, bransoletka wyszła śliczna i to najważniejsze :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bransa!:) bardzo mi się podoba bo nie jest tak prosta jak większość szambala:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor na zdjęciu faktycznie chyba nie oddaje w pelni zieleni, ale mimo to jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i oryginalna biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyplecione, a czy szare, czy zielone... nosiłabym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutka bransoletka :) W ładnych kolorkach :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny blog prowadzisz, kolorowy i taki w moim stylu, z chęcią
    będę zaglądać częściej, dziękuję za udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce :) Bransoletka prześliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste jest piękne! Lubię tego typu bransoletki, pasują do każdej sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka jest urocza.
    Zawiadamiam, że dwie bransoletki czekają na Ciebie u mnie. W losowaniu candy zajęłaś II miejsce. Zapraszam na swojego bloga po informacje o dodatkowej nagrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://biernasia4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletka jest urocza.
    Zawiadamiam, że dwie bransoletki czekają na Ciebie u mnie. W losowaniu candy zajęłaś II miejsce. Zapraszam na swojego bloga po informacje o dodatkowej nagrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://biernasia4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykle efektowna,pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory na zdjęciach potrafią płatać figle. Dlatego w pierwszej chwili skojarzyła mi się z jagodami, mniam :) (ja widzę coś jak fioletowy, ale ogólnie rzekomo dziwnie postrzegam kolory ;p). Nie zmienia to faktu, że bransoletka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna,dobry pomysł z tymi koralikami w połowie. Można swobodnie rękę oprzeć i z pewnością nic nie uwiera, nie jest przyciężka.Super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie u Ciebie. Będę zaglądać. Bransoletka bardzo ładna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna wyplatanka, bardzo oryginalna forma :)
    a zdjęcia obejrzałam w przybliżeniu i widać, że koraliki są zielone :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo ciekawie wypleciona. Koraliki cudnie się na Twojej ręce układają - miałaś świetny pomysł i talent do rozgryzania wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę piękna !!!!!
    Zachwycam się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bransoletka,fajnie się prezentuje na nadgarstku.U mnie też wyglądają bardziej na szarawe,ale tak już jest z tymi zdjęciami i aparatami ,że nie zawsze wychodzi właściwy kolor,szczególnie przy błyszczących powierzchniach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo udany eksperyment:) musisz tak częściej bo świetnie ci wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyszła:) ja lubię, jak bransoletka z tyły nadgarstka nie jest gruba (bez koralików) bo jest wygodniejsza:)
    Super w kolorkach u Danusi zobaczyć makramę:) Uświadomiłas mi, że ja ją trochę ostatnio zdradziłam:( Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna bransoletka. Ze zdjęciami tak jest , że czasami przekłamują kolor, ale ja tu widzę ewidentnie zgniła czy brudna zieleń. Jak kto woli. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bransoletka. Lubię takie stonowane kolorki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna bransoletka! Na takie przekłamane kolory czasem pomaga obróbka zdjęcia, nieraz darmowy Gimp nieźle daje radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Umiejętność plecenia makram to bardzo przydatna rzecz, kilka fajnych koralików, sznurek i elegancki dodatek jak z żurnala gotowy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się makramowe bransoletki, szczególnie ich zapięcie :) Twoja jest śliczna i ma piękne koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna bransoletka! Bardzo mi się podoba kolor tych koralików - taki niedookreślony :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczny kolor koralików i bardzo ładna bransoletka- z pewnością wygląda bardzo efektownie na nadgarstku:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń