Translate

czwartek, 5 lutego 2015

Trąbacz

Witajcie,

przez ostatnie kilka dni byłam uziemiona - natura rzeczy martwych spowodowała, że w tym samym momencie zaczął zdychać router i coś niepokojącego zaczął wyprawiać mój komputer. O ile router na szczęście był jeszcze na gwarancji (dobrze, że zaczął się psuć już teraz, a nie za miesiąc - do marca mamy gwarancję) to z komputerem były lekkie schody, ale w końcu panom fachowcom udało się go przywrócić do życia i obecnie chodzi jak ta lala, tfu tfu żeby nie zapeszyć. Ale nie będę Was zanudzać moim paplaniem i pokażę Wam drobnego Trąbacza, który ma dzielnie uniesioną trąbę. Trąbacz narodził się jakiś rok temu, a ostatnio sprawiłam mu niespodziankę i zaprosiłam go na sesję zdjęciową. Oto jej efekty:


Pana Trąbacza ubrałam w ciepły kubraczek, bo przecież mamy zimę, ale ostro protestował co do spodni więc poszliśmy na kompromis i dostał żółte majtoszki, które kolorem pasują do kapelusika. Żeby przełamać aurę na kapelusiku ma kolorowe kwiatuszki.


Niestety Trąbacz trochę się wiercił podczas sesji zdjęciowej i dopiero po wrzuceniu fotek na komputer zobaczyłam jak mu się kubraczek zadarł do góry.


I na koniec zdjęcie może z lekka nie taktowne, ale prezentujące całość kubraczka słonika. Zdjęcie Trąbacza bez kubraczka nie pokażę, bo koszulki to on nie posiada, a nie zgodził się na publikację fotek topless :P



Cieplutko Was pozdrawiam i dziękuję za Wszystkie komentarze i serdecznie witam nowych obserwatorów!

30 komentarzy :

  1. Świetnie opisałaś swojego wstydliwego słonika wcale mu się nie dziwię taki przystojniak może być kapryśny-wesoło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Słonik bardzo się ucieszył z komplementu, aż mu uszy z radości poczerwieniały :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jaki milusi, kubraczek tez ma super

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny:) od razu go polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy słonik, piękną sesję zdjęciową mu zaserwowałaś, a my mieliśmy radochę oglądając fotki.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Trąbacz się podoba:)

      Usuń
  5. Uroczy trąbacz. I ma świetny kaftanik. Podziwiam tym bardziej, że jest robiony na drutach - takie maleństwo. Śliczny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Słonik jest robiony na szydełku, z drutami mi nie po drodze, umiem tylko wykonywać oczka prawe i lewe, ale oczka szydełkowe robię dość ścisło więc mogą być mylące:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Szydełkowe cuda!!! Utwierdzasz mnie w przekonaniu że na szydelku można wydziergac wszystko! Mój warsztat w tym temacie jest słaby, ciągle nie umiem zrobić ładnej kulki koralikowo szydełkowej. Eh :-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To prawda na szydełku można zrobić praktycznie wszystko:) Musisz ćwiczyć i być cierpliwa, a z pewnością zrobisz cudną kulkę koralikowo-szydełkową:)

      Usuń
  7. Cuda tworzysz z niteczek, cieszę się że znalazłam twój blog - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miły słonik. Fajny kubraczek a majteczki urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny:) słodziutki, a majteczki odlotowe:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały jest nie tylko przytulaśny, ale i słodki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziutki a sesja zdjęciowa super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny słonik:) I jaki modniś z niego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeuroczy trębacz :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń