Translate

środa, 11 lutego 2015

Niekonwencjonalny motyl

Witajcie cieplutko,

dzisiaj będzie u mnie pomarańczowo. Większość z Was pewnie domyśla się o co chodzi - tak, tak o lutowe wyzwanie organizowane przez Danutkę, które jest pomarańczowe :) Powiem szczerze, że jak przeczytałam post Danutki dotyczący cyklicznych kolorków na luty trochę się zmartwiłam, że w tym miesiącu będę musiała wypaść z zabawy. Nie miałam kompletnie pomysłu co mogłabym zrobić. Wynikało to z faktu, że w moich zasobach przydasiowych, włóczkowych i kordonkowych brak koloru pomarańczowego i jego odcieni. Jakoś tak nigdy nie kupiłam żadnych koralików, nitek tego koloru. Pewnie dlatego, że nie za dobrze czuję się w pomarańczach. Jak sobie tak pomyślę to w swojej garderobie nie mam żadnego ubrania w tym kolorze.. Byłam już prawie pewna, że muszę spasować, aż tu nagle przeglądając włóczki mojej mamy, która zajmuje się szydełkowaniem znalazłam jakieś ostatki pomarańczowej nitki i stwierdziłam, że w sumie w tamtym miesiącu było u mnie niekonwencjonalnie - zrobiłam Niebieskiego zająca, to w lutym także mogę iść tym tropem. No i od słów przeszłam do czynów - wydziergałam pomarańczowego motyla :D 


Na pomysł dotyczący zrobienia motyla wpadłam podczas porządków. Przeglądałam serwetki, które kiedyś wydziergała moja mama i odnalazłam szydełkowe motylki, które kiedyś wspólnie wyszydełkowałyśmy i które kiedyś wisiały na firance w salonie. Po zmianie wystroju motylki pofrunęły do garderoby, bo przestały pasować do wystroju. Okazało, się że zwykłe porządki okazały się bardzo pożyteczne!



Motylek zaraz powędruje do niebieskiej żabci. Mam nadzieję, że zostanie przyjęty z aprobatą :) Ja tymczasem wrzucam banerek, a jeśli chodzi o moją propozycję kolorku na kolejny miesiąc to hmmm może biały? Dlaczego akurat ten kolor proponuję - szczerze nie mam konkretnego powodu, jak przejrzałam jakie kolorki już były żeby się nie powtarzać to pierwszy, który wpadł mi do głowy to był właśnie biały. Tu pole do popisu byłoby chyba duże :)


82 komentarze :

  1. Piękny motyl w pięknym kolorze:) oj Danutka w tym miesiącu zaskoczyła,ale wiadomo że po to wyzwania:) świetnie sobie poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Było naprawdę ciężko, ale jakoś się udało:)

      Usuń
  2. Piękny wzór motylek bombowy-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. mega pomarańczowa wersja Czerwończyka nieparka :P

      Usuń
  4. Śliczny motylek, taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat na czasie - zaczyna "pachnieć " wiosną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylek jak malowanie, takiego w naturze nie spotkasz, bo mają jeszcze inne kolorki na skrzydełkach oprócz tego pomarańczowego..Świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy motylek, można go przyszyć na poduszkę i latem na taras na leżaczek:) Ten kolor kojarzy mi się z latem...Ech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł na wykorzystanie motylka bardzo fajny :) Może go wykorzystam :)

      Usuń
  8. Śliczny i bardzo delikatny idealny na firankę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy element zdobniczy. Kiedyś mi taki zrobiła mama, upinałam go na firance. Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! I od razu robi się wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny motylek ,a ile radości i wiosny wnosi w ten post.
    Super rozprawiłaśsię z tematem pomarańczowym ,mam nadzieję ,że w marcu też Ciebie nie zabraknie w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pomarańczowy motylem, zwiastun zbliżającej się wielkimi krokami wiosny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny motylek, pięknie wyglądają jego koronkowe skrzydełka.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Motylek śliczny. Nie spotkałam jeszcze nigdzie takiego wzoru na motyla. Pewnie autorski Twojej mamy. Życzę udanej zabawy i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny motylek - idealny do powieszenia w oknie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy pofrunie na jakąś firankę. Ładnie by tam wyglądał. Jest suuuuper. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny , wiosenny motylek ... piękny wzór .

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny motylek....oj coraz bliżej wiosna, bo u dziewczyn na blogach wiosennie sie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje upodobania co do koloru podobne, również musiałam mocno pogrzebać w swoich zasobach żeby znaleźć tkaniny pomarańczowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeuroczy motylek! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super ;) bardzo fajny tylko odlecieć ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny- taki ciepły i energetyczny, możne przywoła wiosnę?
    oby:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki piękny motyl,powinien przycupnąć na firance i wiosnę zaklinać

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny motyl:) i w pomarańczowym mu do twarzy:) A może do czułków;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od razu powiało wiosną;) Śliczny!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. a jednak porzadki bywAJA PORZYTECZNE;) fajny motylek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny i wiosenny motyl :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny motylek! I nie należy się poddawać! Jak się już raz zostało Artystką-Kolorystką to tylko ważne sprawy mogą nas odciągnąć od zabawy!
    Fajnie, że nie odpuściłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzio się ciesze ,że się nie poddałaś i dalej bawisz się w malowanie kolorkami u Danusi:) Motylek jest śliczny i fajnie wygląda w pomarańczowym.
    Pozdrawiam serdecznie :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Super motylek, może wiosnę przywoła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo delikatny wzór na motylka idealny! Pokazuje jego lekkość

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo delikatny wzór na motylka idealny! Pokazuje jego lekkość

    OdpowiedzUsuń
  33. Motylek jest uroczy, pewnie przysiadzie gdzieś na wiosennej firaneczce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Motylek superowy. Mam podobny, dostałam w tamtym roku od koleżanki na pamiątkę wspólnego pobytu w sanatorium :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny! Mam hopla na punkcie szydelkowych motylkow kolekcjonuje wszytskie wzory i schematy, sama tez juz zrobilam calkiem sporo. Poprosze o wzorek od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny bardzo energetyczny motyl:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny motyl, i wiosna już nieśmiało zagląda...

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny ten motylek!! Ja miałam podobnie - bardzo mało materiałów do szycia wynikało z mojej prywatnej niechęci do kolorku, ale... jakoś sobie dałam radę z tym, co miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam motyle! Poprostu kocham! A te szydełkowe, czy frywolitowe to już kompletnie na ich widok wymiękam ... W Twoim już się zakochałam, przepraszam, że nawet nie spytałam o pozwolenie ... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny motyl ,tęsknię za ich widokiem w ogrodzie :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczy motyl :) Zrobiło sie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki wiosenny motylek. Super pomysł na pomarańczową pracę

    OdpowiedzUsuń
  43. Aż zatęskniłam za ogrodem pełnym motyli. Bardzo ładna i pomysłowa ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  44. widać, że wiosna idzie bo już piękne motylki do nas przylatują :) oby ich jak najwięcej bo jest czym zachwycać oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pomarańczowy motyl jest jak najbardziej konwencjonalny - np. monarch wędrowny :-)
    Twój jest bardzo ładny! Super na jakąś efektowna aplikację.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo sympatyczny motylek :)
    Pozdrawiamy...

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo energetyczny motyl - pomarańcz daje ożywczy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Motyl zawsze kojarzy mi się z piękną pogodą, wiosną i latem. Twój przywołuje ciepło w przyrodzie:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny motylek :) U mnie tylko konwencjonalne, białe...

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiosenny i słoneczny motyl- świetny :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ciekawy motylek, fajna ozdoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń