Translate

niedziela, 8 lutego 2015

Bordowa bransoletka kwiatowa

Witajcie,

dzisiaj będzie króciutko, bo jakoś nie mam weny na pisanie. To chyba przez pogodę - u mnie dziś bardzo wiało, a w pewnym momencie, na jakieś 10 minut zrobiła się mini zamieć śnieżna - zaczęło sypać, tak że świata nie było widać. 

Ostatnio w nocy jakoś mnie naszło na wypróbowanie bordowej nitki. Nie miałam konkretnego pomysłu co zrobić więc zaczęłam frywolić kwiatka. Gdy go skończyłam stwierdziłam, że dorobię dwa mniejsze i powstanie bransoletka. Efektem supłania w nocy są zakrzywienia na mniejszych kwiatkach - było ciemno i nie do końca ponaciągałam kółeczka, ale jak połączyłam je w całość to nie wyglądają aż tak tragicznie.








23 komentarze :

  1. Urocza bransoletka. Wygląda bardziej na czerwoną, niż bordową i jak tak na nią patrzę to dodałabym chyba trochę koralików, nawet drobnych (może w tych miejscach gdzie nie dociągnęłaś kółeczek). Cała bransoletka mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kordonek jest bordowy, ale jak sama patrzę na zdjęcia to naprawdę wygląda jak czerwony. Myślałam nad dodaniem koralików, ale mam problem z wszywaniem koraliczków, nie wiem jak to zrobić, aby nie było widać nitki. Zawsze jak pracuję z koralikami to wrabiam je od razu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dla mnie to nie wykonalne - bransoletka świetna- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitek jeszcze nie robiłam bransoletka mi się bardzo podoba .Choć to pewnie wina zdjęcia też widzę kolor czerwony,a nie bordo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania frywolitki, tylko ostrzegam, że ta technika strasznie wciąga :) Zdjęcia trochę przekłamują kolor nitki, w rzeczywistości jest to prawdziwe bordo :)

      Usuń
  4. Jest śliczna;) Nie pomyślałabym nawet, że można ją zrobić taką metodą?! Bardzo podoba mi się jej kształt;) Jest naprawdę urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoletka!!! Ładny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka. Te podwójne kwiatki pięknie Ci wyszły.
    Fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne prestrzenne kwiaty:) super bransoletka:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bransoletka kolor też dodaje jej uroku i całośc wygląda super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Walentynkowa :-) bardzo kobieca, kojarzy mi się z gorącą Hiszpanią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bransoletka,takie kolorki uwielbiam ♥ Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka. Oryginalna, Pasuje do gorącej kobiety, Np.tancerki flamenco ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie te leciutkie krzywizny nie przeszkadzają- tak po prawdzie gdybyś o nich nie wspomniała, to nikt by ich nie zauważył
    Piękna bransoletka wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się<3 jest przepiękna :) zapraszam równiez do mnie na odwiedziny http://things-by-ardilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń