Translate

sobota, 31 stycznia 2015

Serduszka na przekór Walentynkom

Witajcie!

dziękuję pięknie za komentarze pod wiosennymi kwiatkami. Zachęcona pozytywnymi słowami realizując swój kolejny pomysł - dotyczący serduszek, postanowiłam wykorzystać w nim róże z bibuły. Pracę zaczęłam jakiś czas temu i gdy pewnego dnia przeglądałam internet zobaczyłam, że Danutka z bloga Moje cuda cudeńka organizuje kolejne wyzwanie i moje serducha idealnie wchodzą w temat wyzwania.

 


Moje serduszka na przekór Walentynkom są bialutkie, ale zgodnie ze skojarzeniem z tym komercyjnym świętem na początku machnęłam trzy czerwone róże, które przymocowałam do pierwszego serduszka. Zamysł pracy był taki, aby połączyć trzy serducha wykonane z papierowej wikliny i przymocować do nich różyczki. Stwierdziłam, że nie będę psuć serducha z czerwonym elementem - dla nie zorientowanych - wyzwanie polega na wykonaniu serducha 3d, ale bez użycia koloru czerwonego. Może go być jedynie 5 %. W tym poście pokaże Wam jedynie serducho z różowymi kwiatkami ponieważ chcę wziąć udział w walentynkowym wyzwaniu. Pierwotna wersja postu idzie do kosza. Całą pracę pokaże Wam kiedyś, ponieważ obecnie robię jeszcze jedno serduszko.  Do wyzwania zgłaszam białe serduszko z papierowej wikliny z różowymi różami :) Mam nadzieję, że tym razem wszystko jest ok, bo poprzednio trochę się rozpędziłam :) Poniżej zdjęcie serduszka i przybliżenie na różyczki.

Na dziś to by było na tyle - lecę kończyć moją małpeczkę :D, którą pokażę Wam niebawem. Na razie nie będę zdradzać szczegółów :P









46 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie wyglądają te wiklinowe serca. A doczepione różyczki tylko dodają im uroku. Mnie osobiście bardziej podobają się w wersji różowej :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basrdzo stlowe są Twoje serduszka. I czerwone i rzowe sa super. A czy wiesz, że kolorem zakochanych wcale nie jest kolor czerwony tylko niebieski??

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducha są sliczne naprawde super ozdoba nie tylko na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, szczególnie zaś z tymi kwiatami :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, kojarzą mi się ze stylem shabby chic, delikatnymi białymi mebelkami. są bardzo dziewczęce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serduszka ,niby takie same ale zawsze jednak inne przez te kwiatki .
    Kochana nie rozumiem czemu pytasz,przecież ewidentnie widać ,że 5% tej czerwieni tam nie ma a jest jej o wiele więcej ,ponieważ kwiatki są bardzo duże.Proszę popraw posta jeśli chcesz brać udział i dokładnie zadeklaruj które serduszko ma brać udział w wyzwawniu .Chyba, że mają stanowić komplet, to poprosze jedna taką fotkę .
    I wtedy zapraszam ponownie do żabki.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Danutka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,teraz już wszystko jasne co jest pracą i kolorystyka idealna .
      Powodzenia życzę i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Dziękuję za akceptację pracy:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. SErduszka ślicznie wyszły i same w sobie są białe więc może Danusia przymknie w oko :-)
    Ładna dekoracja na ścianę a i prezent walentynkowy byłby z nich super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności serducho :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne to serducho, te różyczki na nim są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudniaste serduszka- bardzo mi sie podobają i chyba przygotuję podobne małej do pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mimo prostoty serduszka ładnie prezentują się na ścianie, a do pokoju dla dziewczynki będą idealne:)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne serducho z super kwiatuszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ,delikatne ażurowe serduszko z różyczkami:)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka wiklina mi się bardzo podoba , serduszko jest takie delikatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne serduszko, idealnie pasowałoby do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne serduszko i te kwiatuszki są urocze:) Lubię takie kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj dobrze że zrobiłam trochę inne, bop byśmy się powtórzyły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Magda Grzybek KORALIKOWElove7 lutego 2015 21:04

    Fajne serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serduszko z papierowej wikliny?! To, czego ja za ,,chiny" nie mogę zrobić? Ale Twoje jest bardzo ładne;) I jeszcze udekorowane kwiatuszkami;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze podoba mi się praca papierowej wikliny :) Serduszko super i pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo delikatne serduszka. A różyczki pięknie je ozdabiają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba takie serducho! Śliczne, delikatne, takie w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne i ozdobne :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne i bardzo delikatne serduszko! Różyczki dodają jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne wiklinowe serducho z akcentem kwiatowym:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię prace z papierowej wikliny również i Twoja mi się podoba ... śliczne serducho.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne i pięknie ozdobione serduszko.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. te wiklinowe serduszka są bardzo wdzięczne, a ozdobione tymi ślicznymi rózyczkami... cudo

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne! Też robiłam takich mnóstwo, ale Twoje ładniejsze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tego rodzaju serduszka, a twoje dodatkowo pięknie się komponuje z tą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  32. ta z papierowa wiklina ślicznie prezentuje się z różowymi różami

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń