Translate

środa, 28 stycznia 2015

Przywołujemy wiosnę :)

Witajcie!

za oknem (przynajmniej moim) szaro i buro. Pada na przemian trochę deszczu, trochę śniegu. Jednym słowem - mega chlapa, aż się nie chce wychodzić na dwór. Nie wiem czy tylko ja chodzę senna i jakaś taka zamulona. Nienawidzę takiej pogody! Postanowiłam więc dołączyć do zabawy "Kwiatowe wyzwanie" zorganizowane przez Ilonkę z bloga "To co robię i co lubię" - może wspólnie z innymi dziewczynami tak zasypiemy nasze blogi kwiatami, że uda się przywołać wiosnę :) Marzy mi się żeby przynajmniej wyszło słonko, a nie wciąż tylko chmury i chmury. 

Na tę okazję chciałabym Wam pokazać jasny bukiecik kwiatowy - kwiaty niewiadomej nazwy + róże. Nie są idealne,bo to moja pierwsza styczność z bibułowymi kwiatami. To taka odskocznia od frywolitki i szydełka. Zresztą już dawno Wam pisałam i świadczy także o tym opis mojego bloga - uwielbiam oglądać różne techniki rękodzielnicze i sama próbuję uczyć się nowości. 

Zasypię Was sporą ilością zdjęć, ale trudno było mi uchwycić kilkoma fotkami wszystkie gałązki kwiatowe. Mam zawsze także problem, które zdjęcia wrzucić na bloga więc tym razem oszczędzę sobie tego dylematu i wrzucę większą ilość zdjęć.













30 komentarzy :

  1. Świetne róże, rzeczywiście trudny wybór, które zdjęcie najlepsze. Powodzenia u Ilonki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wiosenny bukiecik ,ale różyczki lekko "oszronione "wiosennymi przymrozkami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To oszronienie to efekt końcówki bibuły:)

      Usuń
  3. Śliczne te kwiatuszki,prawdziwie wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia u Ilonki :) Świetne kwiaty Ci wyszły - tak ładnie są skomponowane. Niech ta wiosna przyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie wiosenne sa Twoje kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszki piękne :)) Jak żywe:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie lekkie kwiatuszki w kolorze wiosny. Śliczne. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Iście wiosenny bukiecik!! Może razem będzie łatwiej przywołać wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiaty, prawdziwie wiosenny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kwiatuszki,prawdziwy wiosenny bukiet jeśli chodzi o kolorystykę .
    Powodzenia życzę u Ilonki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) Wyglądają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny i gustowny bukiecik;)
    Dziękuję Ci za udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę wiosnę!
    Przepiękne kwiatuchy :'-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny bukiet:) az sie oczy śmieją i serce cieszy na takie widoki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem! Piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny bukiet iście wiosenny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe! Wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz z bibułkowymi kwiatami i od razu sukces:) No i te przecudnie dobrane kolorki- brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały bukiecik,kwiaty wyszły rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne róże. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wiem co to za nieznane kwiatki :))) To magnolia :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))i do tego róże , fajnie ,że tyle zdjęć uwielbiam pokaźne galerie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. powiem krótko- coś pięknego!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny bukiet! Te kwiatuszki przypominają magnolię.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kompozycja, delikatna, romantyczna...

    OdpowiedzUsuń
  25. Alez wiosennie u Ciebie Piękne , delikatne kolorki tylko podziwiać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń