Translate

czwartek, 8 stycznia 2015

Niebieski zając

Przedstawiam Wam Pana Zająca. Nie jest to typowy szaraczek, bo musiałam przełamać tę szarość za oknem, dlatego zajączek jest niebieski.  Tak właśnie Niebieski! Niektórzy zapytają dlaczego? 

Już odpowiadam - po pierwsze nie jest to jakiś ewenement, może i nie spotkamy niebieskiego zająca, ale już królika o umaszczeniu niebieskim możemy spotkać, chodzi mi tutaj o rasę wiedeński niebieski. Dla zainteresowanych tematem - wujek google udzieli wam szerszych informacji. 

Po drugie nie miałam jakoś weny robić kolejnego szaraka, a po trzecie jakimś zbiegiem okoliczności trafiłam na bloga Danusi, która co miesiąc organizuje kolorowe wyzwania. W styczniu kolorem na topie jest właśnie niebieski. 

 


Pierwszy raz biorę udział w tego typu zabawie, ale już teraz wiem że nie ostatni. Super, że akurat trafił się ten kolorek - bardzo lubię niebieski i wszystkie jego odcienie. Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z wolnością. Czysty lazur nieba, błękit wody to chyba moje pierwsze skojarzenia związane z tym kolorem. Jak się tak zaczęłam zastanawiać, to zdałam sobie sprawę, że ogólnie mam wiele niebieskich prac, zwłaszcza biżuterii -  kolczyków, bransoletek. O moim zamiłowaniu do koloru niebieskiego może także świadczyć nagłówek bloga. Trochę się rozgadałam i mogłabym tak paplać i paplać, nie będę jednak przedłużać, bo Pan Zając się niecierpliwi. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)






99 komentarzy :

  1. o jejku jaki świetni kicajec. No piękny jest w tych niebieskościch, a ta mina za dychę.
    Witam Cię serdecznie w zabawie u Danusi. Fajnie że dołaczylaś do nas. Mam nadzieję że będziesz sie dobrze bawic i zostaniesz na dłużej.
    A frywolitkowe kolczyki z głownego zdjęcia są przepiękne
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Pierwszy raz biorę udział w zabawie, ale już teraz wiem że nie ostatni, bo takie wyzwania motywują do pracy i dzięki niemu dotarłam do Waszych ciekawych blogów :)

      Usuń
  2. Fajniutki zajączek,dobrze mu z oczek patrzy ,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki jest ten zajączek:) W niebieskim jest mu do twarzy;) a minka jest the best.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słooodziak! Cudny jest.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Pan Zając się spodobał :)

      Usuń
  5. Przesłodki. W niebieskim mu wybitnie do twarzy. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy z tymi nóżkami. Bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, jaki pocieszny :) Rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ,witam w moje zabawie.Cieszę się jak Was przybywa bo i pomysłów wtedy jest o wiele więcej.Twój zając ,czy też królik wygląda czadersko ,nawet jakby był w pomarańczowych kolorach też byłby świetny bo jest taki uroczy a i wzór bardzo fajny.
    Życzę miłej zabawy i pozdrawiam cieplutko :)
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, bo takie wyzwania motywują do pracy i są super pomysłem na poznawanie nowych blogów i technik rękodzielniczych :)

      Usuń
  9. heh, wyglada na trochę zdziwionego.... że jest niebieski...? :-D
    i schodzonego... nogi schodził do samej szyi ;-P

    ale skoro Alicja może przejść na drugą stronę lustra to i zając może być niebieski! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się biedny zdziwił jak zobaczył, że ma inny kolor futerka niż kolega, który obok niego stał na komodzie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. jest fajniutki i taki wesolutki, nie sposób się nie uśmiechnąć patrząc na niego. jednym słowem super zajączek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) takie komentarze motywują do dalszej pracy :)

      Usuń
  11. Strasznie milusi Twój zając :-) a najfajniejsze ma zęby:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Odlotowy zając! Strasznie miły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale sympatyczny :) ktoś tu nie próżnuje i już na Wielkanoc prezenty szykuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dokładnie - zaczęłam się już zastanawiać nad ozdobami Wielkanocnymi, bo wydaje się że czasu jeszcze dużo, ale zanim się obejrzymy, a będą Święta :)

      Usuń
  14. Ależ cudny zajączek :-) do Wielkanocy koniecznie musi powstać cała rodzinka będzie piękna ozdoba koszyczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zajączek ma już rodzeństwo - szarych braci, a szykuje się już siostrzyczka... różowa dla pewnej małej panienki na specjalne zamówienie :)

      Usuń
  15. Czy ktoś się oprze temu spojrzeniu? Śliczniaczek z niego. Super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Do zakochania1 Cudowny, ja lubię dziwaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy zajączek! Gębucha się śmieje na jego widok;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny i bardzo zabawny króliczek! Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodziak, normalnie miłość od pierwszego wejrzenia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. przesympatyczny zajączek. ma super oczyska i pyszczek. Zauroczył mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny zając, można się w nim zakochać jest słodziutki. Uważaj zabawa u Danusi uzależnia i nie ma na nią lekarstwa:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki on sliczny jest;)
    Jak tylko go zobaczyłam,to mi się pychol usmiechnał;)) I kto powiedział,że zajączki powinny być szare;)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW. Po prostu wow! Rewelacyjny zając :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesympatyczny zając i te jego oczy. Super

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej w tym króliku oprócz koloru podobają mi się jego uszy! Są świetne! Cały królik jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ; )) super ten zajączek ; ) i jaki niebieski ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodziak, śliczniutki

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie, że udało Ci się wpasować kolorystycznie do zabawy, bo zajączek jest przeuroczy. Mam nadzieję, że zostaniesz dłużej z nami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny, śmieszny taki, wesoły :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny i bardzo słodki ten twój zajączek pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki wesoły, super maskotka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny:)) Gęba sama się śmieje jak się na niego patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. przegapiłam kicusia:) ale słodziak Ci wyszedł, że hoho

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjny zając :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zajączek! Ma taką zawadiacką minkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudny :) I ten kolor taki optymistyczny :) Ale najbardziej ujęły mnie jego oczy - z taką niesamowitą powagą obserwują świat .

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki rewelacyjny zajączek. Cudaśny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. niebieskie nitki niesforne były i zajączka stworzyły:) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  39. Zając jest rewelacyjny! I dobrze mu w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajniusi zajączek :)

    www.origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię takie klimaty ten zajączek jest po prostu niesamowity aż chciałabym być znów dzieckiem to by nie podpadło ,że też chce takiego mieć .Każdy z nas trochę dużym dzieckiem .Może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny zając BLUE :)
    Witamy w naszej zabawie :)
    Pozdrowionka miłe :)***

    OdpowiedzUsuń
  43. "Czy te oczy mogą kłamać?"chciałoby się zapytać,zabójczy te zając,bardzo rozbrajający

    OdpowiedzUsuń
  44. Sympatyczny zajączek w kolorze blue :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. ale kicek fajowy! :) zębiszcze ma rewelacyjne! pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hahaha zarąbisty ten zając! naprawdę przeuroczy jest :) jak się na niego popatrzy to od razu uśmiech na twarzy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również biorę udział w zabawie po raz pierwszy więc jesteśmy nowicjuszkami - kolorystkami . Śliczny zając a te uszy super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczny zajączek,ma przesympatyczna mordkę :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Zając jest nadzwyczajny, zaraz się do niego mordka śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przesympatyczny zajączek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaki śmiesznie - sympatyczny zając!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny ten zając i w ogole wszystko co robisz jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  53. o rany - jaki słodziak!!!!!!!
    mam uśmiech od ucha do ucha ;-)))
    po prostu bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajniusi, te oczka tak mu nie do końca zbieżnie patrzą, bosko!

    OdpowiedzUsuń
  55. Pan zając rewelacyjny, bardzo mi się podoba, a frywolitki, których pełno na twoim blogu cudne
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo zabawny :)
    Naprawdę bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten gość jest przezabawny i mógłby być duszą towarzystwa ;-)
    Lubię takie nieoczywiste wytworki - bo kto powiedział, że zając nie może być niebieski?
    Słodki i uroczy Pan Zając, normalnie uśmiecham się na jego widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jaki fajniusi śliczniusi słodziak do twarzy mu w niebieskim:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny ten niebieski szarak, oczęta ma cudne, a te uszyska cudnie mu stoją :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Pan Zając wyszedł rewelacyjnie! Super, że bawisz się z nami;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jaki fajowy zając, świetne ma oczęta:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Również biorę udział pierwszy raz, i nie wiem jak tobie ale mi się baaaaardzo spodobało!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam zające i króliki, a ten jest fantastyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny ten zajączek, taki oryginalnie zdziwiony;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  65. ale fajny uszak, zabawny i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Pan zając jest rewelacyjny :-))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń