Translate

środa, 14 stycznia 2015

Frywolitkowy naszyjnik

Frywolitkowe naszyjniki i wisiory od zawsze mi się podobały. Kojarzą mi się z elegancją, szykiem i biżuterią, która może wiele zmienić w zwykłym stroju - taki dodatek do codziennego ubrania czy też małej czarnej sprawia, że ubiór zyskuje na niebagatelności, staje się oryginalny i niecodzienny w swojej prostocie.

Przechodząc do czynów stwierdziłam, że nadszedł czas aby sobie taki naszyjnik wyfrywolitkować. Znalazłam wzór, który spełniał moje oczekiwania - był prosty więc postanowiłam go wzbogacić i dodać koraliki. I tu zaczęły się schody - każdy kto robi biżuterię z maleńkimi koralikami wie, że takie maleństwa sprawiają kłopoty, a gdy dodamy do tego nawleczenie ich na czółenko i pracę z takim czółenkiem robótkowanie trochę się nam przeciąga.  Dodatkowo okazało się, że moje czółenka wbrew pozorom nie do końca nadają się do nawlekania większej ilości nici, nie mówiąc o koralikach, ale jakoś sobie poradziłam i wreszcie skończyłam mój pierwszy frywolitkowy naszyjnik.











Myślę, że warto było się trochę pomęczyć z koralikami, bo dzięki nim naszyjnik nabrał elegancji i idealnie pasuje do różnych okazji. W trakcie dziergania trafiłam na Szufladowe wyzwanie  (link ) i stwierdziłam, że naszyjnik idealnie wchodzi w temat. Jest skromny, a jednocześnie elegancki, pełen blasku, więc zgłaszam go do Wyzwania nr 1 "Niech żyje Bal" .



 

16 komentarzy :

  1. Przepiękny :) Dobrze, że się przemęczyłaś z koralikami - było warto. Ślicznie się układa. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest śliczny:) Podziwiam za cierpliwość:)
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiekny, dla mnie frywolitka w każdym wydaniu jest cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Wonderful work, I love this collar. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny naszyjnik! Widzę siebie w takim żółciutkim. Ojej, po prostu cudeńko! W czarnym kolorze jest bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń