Translate

niedziela, 21 grudnia 2014

Świąteczne bombki

Ostatnio obiecałam,że wrzucę zdjęcia świątecznych bombek i słowa dotrzymuję. Część bombek wykonałam w tamtym roku - w tym roku zrobiłam tylko kilka karczoszków, skupiłam się natomiast na innych ozdobach świątecznych, które pokażę w następnym poście - prawdopodobnie jutro. Bombki są różnych rozmiarów, jednak większość to kule o średnicy 8 cm. Ich wykonanie jest trochę czasochłonne - w moim przypadku bywało tak, że zrobiłam bombkę do jakiegoś momentu i potem oglądałam ją z wszystkich stron aby sprawdzić czy wszystko ładnie leży i nagle patrzę, że coś mi nie gra - nie jeden raz okazywało się, że gdzieś się pomyliłam, popełniłam błąd i musiałam całą bombkę rozwalić i od nowa przyczepiać wstążki. Jednak pomimo "pracy na marne", robienia jednej bombki kilka razy to mogę szczerze przyznać, że efekt warty jest włożonej pracy, a dodatkowo takie wbijanie szpileczek jest bardzo odstresowujące i można się naprawdę zrelaksować. 
 















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń