Translate

niedziela, 28 grudnia 2014

Przedłużyć Święta... cz.II

Wczoraj pokazywałam wam ozdoby świąteczne wykonane spontanicznie, bez konkretnego wzoru, dzisiaj przyszła kolej na frywolitkę, a konkretniej śnieżynki i dzwoneczki wykonane tą techniką. W tym roku trochę za późno zabrałam się za tego typu ozdoby, co spowodowało, że wydziergałam tylko cztery śnieżynki i dwa dzwoneczki. Mini choineczkę i puchatą gwiazdkę pokazywałam jakiś czas temu (--> http://niesfornenitki.blogspot.com/2014/12/posypao-sniegiem.html ) dziś pokaże wam dwie dość spore śnieżynki i dwa dzwoneczki. 

Drugą śnieżynkę postanowiłam trochę urozmaicić i dodałam do niej złotą nitkę, natomiast dzwoneczki, mimo że zostały zrobione według jednego wzoru trochę się różnią, pierwszy jest szerszy, trochę koślawy, drugi prezentuje się lepiej. Do dzwoneczków zrobiłam czerwoniaste kokardki, żeby przełamać biel i dodać im trochę koloru. Powiem szczerze, że jestem dumna z tych kokardek, nie wiedziałam, że tak prosty w wykonaniu dodatek sprawi, że dzwoneczki nabiorą zupełnie innego wyglądu.

Śnieżynka wykonana według wzoru Robin Perfetti
Śnieżynka wykonana według wzoru Robin Perfetti



Dzwoneczki według wzoru Renulka


Na koniec pokaże wam dzwoneczek, ale wstążeczkowy. Zupełnie o nim zapomniałam w poprzednim poście, dlatego wrzucam jego zdjęcie teraz. Malutki drobiazg, a cieszy oczy :)


4 komentarze :

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń