Translate

poniedziałek, 3 listopada 2014

Pierwsze płoty za koty :)

Witam wszystkich, którzy natknął się na mojego bloga :) Nie wiem jak zacząć więc postanowiłam napisać o swoich początkach rękodzielniczych i opisać tematykę bloga. Być może nikomu nie zechce się tego czytać :P, ale myślę, że wszystko powinno mieć swój początek więc pierwszy post będzie taką krótką gadaniną.


Długo zbierałam się z założeniem bloga. Odkąd tylko pamiętam śledziłam liczne blogi, obserwowałam poczynania innych, szukałam inspiracji, ale sama jakoś nie miałam odwagi i czasu dzielić się tym co robię. Wreszcie znalazłam chwilę czasu i  stwierdziłam, że nadszedł ten właściwy moment. Moją pasją jest przede wszystkim frywolitka, a konkretniej frywolitka czółenkowa. Zmagam się z nią od jakiegoś roku. Jestem samoukiem i całej techniki nauczyłam się poprzez filmiki na youtubie, a także  dzięki tutorialom i kursom publikowanym na blogach tematycznych. Drugą trochę mniejszą pasją, która została zepchnięta przez frywolitkę na boczny tor jest szydełkowanie. Obecnie częściej sięgam po czółenko niż szydełko.
Na blogu chciałabym głównie publikować zdjęcia moich prac, dzielić się inspiracjami, pomysłami.

Dodatkowo czasami chwytam się innych zajęć rękodzielniczych, w zależności od tego co mi wpadnie w oko. Dla przykładu mam w swoich zbiorach twory z wikliny papierowej, bibuły, koralików itp.

 Mam nadzieję, że mój blog z czasem zacznie się rozwijać, a przede wszystkim, że będzie się podobał :) Czekam na wszelkiego rodzaju komentarze, pozytywne i negatywne, będę wdzięczna za każda radę dotyczącą prowadzenia bloga, oraz wizualnej strefy niesfornychnitek :)


2 komentarze :

  1. Witaj w blogowym świecie, ostrzegam, to wciąga ! :)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) dziękuję za pierwszy komentarz :)

      Usuń

Każdy komentarz jest ważny :) Motywuje do dalszej pracy oraz jest największą nagrodą.

Łączna liczba wyświetleń